1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis

Nya statusmeddelanden

1. Oliver93
    Oliver93 curioustech
    Köpte en Lenovo P2 av curioustech, bra kontakt och smidig affär! Rekommenderas :)
  2. Dan1jel
    Dan1jel Gurex
    Gurex kompis köpte min Apple Airport Express, trevlig köpare samt mellanhand! Rekommenderad!
  3. christer50
    christer50 selko
    Köpt ett Tempererat glas till S7 Edge av selko, reko affär och bra kommunikation, varan var den utlovade så jag rekommenderar honom verkligen.
  4. n3rox
    n3rox Jeppel78
    Köpte en Nuc av Jeppel78, bra kommunikation och snabb affär. Rekommenderas.
  5. curioustech
    curioustech Oliver93
    Sålde en telefon till Oliver93, snabb betalning och trevlig kommunikation, rekommenderas. :)
  6. Menno
    Menno Jensa76
    Bytte min V20 mot Jensas Mate 9, allt funkade klockrent som vanligt! Rekommenderas starkt.
  7. Menno
    Menno gualm
    Sålde en Pixel XL till gualm, snabb betalning och toppen kommunikation! Rekommenderas.
  8. Asawi
    Asawi knugeN^
    Köpte en S5 av kbugeN. MINST lika bra skick som beskrivet! Toppen alltså!
  9. torsktunga
    torsktunga Etienne
    Sålde en Pebble. Mycket trevligt och allt gick smidigt! Rekommenderas! :)
  10. Etienne
    Etienne torsktunga
    Köpte en Pebble Time Round. Snabb leverans och allt enligt beskrivning. Inga bekymmer. Tack för affären! :)
  11. gualm
    gualm Menno
    Köpte en Google Pixel XL av Menno. Skickades omedelbart och allt var som överenskommet! Tusen tack, du är en grym säljer att han och göra med!
    1. Menno gillar detta.
  12. iterva
    iterva nza
    Sålde en Redmi Note 4 till nza, smidig affär,snabb betalning!
    1. nza gillar detta.
  13. micke-bjorndal
    micke-bjorndal Asawi
    Sålde en Lg G5 till Asawi. Jätte trevlig och snabb betalning
    Rekomenderas starkt!
  14. dalton
    dalton Lehning
    Köpte en Huawei smartwatch. Snyggt packat. Snabb leverans.
    Rekommenderas.
  15. Asawi
    Asawi micke-bjorndal
    Köpte en G5 av Micke. Bra packat och snabbt levererat.
    1. micke-bjorndal gillar detta.
  16. Chibbe60
    Chibbe60
    Har köpt en Cat S60 men hur gör jag för att koppla den till annan telefon/nummer? Hittar ingen information om detta.
  17. Psicosis
    Psicosis chraist
    Skänkte ett par spelkoder till den här herren. Fick utöver trevligt bemötande en liten slant för "besväret". Rekommenderas varmt!
    1. chraist gillar detta.
  18. hickan
    hickan Nephisto
    Sålde en Oneplus 3T till Nephisto, inga som helst konstigheter. Snabb betalning och trevlig snubbe.
  19. chrippe7
    chrippe7 milky81
    Köpte en Surface Pro 3 av milky81 på distans, betalade i förskott och produkten levererades väl paketerat och i beskrivet skick. Rekommenderas starkt!
  20. milky81
    milky81 chrippe7
    Sålde en Surface Pro 3 till Chrippe, snabb betalning när vi väl var överens om pris. Verkar vara en trevlig prick.