iPhone 6 16GB Silver i nyskick med kvitto

Diskussion i 'Skräp' startad av chrippe7, 7 okt 2014.

  1. chrippe7

    chrippe7 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    2 988
    Mottagna gillanden:
    1 182
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Så, nu har jag testat iPhone 6 i några dagar och känner att jag vill gå tillbaka till min Android-värld som jag trivs så bra i. iPhonen är köpt på Phone House och är olåst och fungerar med alla operatörer, färgen är silver och minnesmängden består av 16GB.

    Ingår ett Copter Exoglass som sitter monterat på skärmen samt ett tunt genomskinligt Krusell-skal som ger baksidan en borstad aluminium-look. Laddare, USB-kabel samt hörlurar ligger kvar i förpackning med all plast omkring sig. Telefonen är i helt nyskick och batteritiden är helt superb och inga barnsjukdomar.

    Helst affär face-to-face i Stockholm men kan göra affär på distans mot förskottsbetalning samt att köparen står för fraktkostnaden, jag har flertalet referenser härifrån.

    Pris: 5500:-

    Telefonen kostar 6395:- + skärmskyddet för 299:- och skalet för 149:- så sparar du över en tusenlapp samt att vad jag förstått det som är den slutsåld på de flesta ställena.

    Bytesaffärer är inte aktuellt om det inte är som så att det är en superdeal för mig, då är de alltid intressanta ;):cool:

    [​IMG]
     
  2. SHM

    SHM Android Apprentice Hedersmedlem

    Blev medlem:
    18 feb 2012
    Inlägg:
    3 952
    Mottagna gillanden:
    1 360
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14