CAN YOU FACEIT? www.FACEIT.com

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av LodarN, 22 nov 2014.

  1. LodarN

    LodarN Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 feb 2014
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    [​IMG]

    www.Faceit.com
    FACEIT NEEDS YOU​

    Är du duktig inom support? Och vill jobba intensivt ihop med ett stort gäng, göra faceit till fortsatt bästa plattformen för just Counter-Strike Global Offensive?

    Då har du hittat rätt, och du behöver inte söka vidare.

    FACEIT är nu efter playzeek plattformen för #1 Counter-Strike Global offensive, men vi också har andra spel så som League of Legends, Quake Live, med mycket mera att erbjuda. Vi växer och växer mer och mer för varje dag som går. För att du ska få en bättre befattning så kommer jag klippa ut "ABOUT US" från våran hemsida.


    Kod:
    FACEIT makes it easy for gamers to play on their favorite titles for real prizes. The most exciting gaming actions are streamed live and casted on FACEIT TV, the high quality production in gaming.
    Kod:
    Our vision at FACEIT is to revolutionize the way people live videogames. We do so with our online playground, which offers all e-sports fans and players their daily dose of entertainment on the most popular E-sports titles.
    Har du det vi söker? Är du grym inom E-Sporten? Har du koll? du vet vad du gör? Du är självgående? Tveka inte att skicka iväg en ansökan direkt. Du behöver ingen direkt utbildning, vi utbildar dig mer än gärna hos oss.

    Det vi behöver ifrån dig är


    • Namn
    • Efternamn
    • Ålder
    • Födelsedata
    • Vart kommer du ifrån
    • Information om dig
    • Tidigare erfarenheter (INGET KRAV)
    • Varför ska vi välja dig (Vad gör dig till en bra kandidat)
    Ju mer information du lägger till, ju större chans har du själv.

    Men får jag något betalt?
    Självklart får du betalt till en viss förmån.
    Det vi erbjuder dig är bland annat

    • FACEIT Poäng
    • Event Biljetter
    • Pengar (NÄR DU KOMMER I HÖGRE RANK)
    • Trevligt folk att jobba med
    • Härlig aktivitet
    • Premium
    Som sagt, backa inte. Känner du att du har det vi söker. KONTAKTA OSS DIREKT PÅ

    Kod:
    [email protected]
    www.faceit.com
    VI HÖRS!