Avslutad: /bytes OnePlus One sandstone 64GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Ascii, 27 nov 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Ascii

    Ascii Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    10 163
    Mottagna gillanden:
    3 148

    MINA ENHETER

    Absolutaste nyskick, plockade ut den idag. Tyvärr samma fel som min förra One att multitouchen strular med tre fingrar eller mer. Annars väldigt bra.

    Kan ej häva köpet då detta är min utbyteslur efter RMA.

    Nyskick, endast upptagen ur kartongen och testat touchen. Kvitto finns digitalt då den är köpt via OnePlus hemsida.

    Pris är bud eller byte. Jag vill inte ha någon kinalur oavsett specs.

    intressanta bud är iPhone, WP eller BB. Möjligen Android om något intressant finns. Om iPhone så är 5S space gray 32GB+ intressant och jag kan ev lägga en slant emellan. Om WP så är alla nyare WP intressanta. Om BB så är de flesta nyare BB intressanta.

    Jag finns i Oskarshamn och pengar sätts helst in i förväg via Swish. Referenser finns på min vägg men alla vet vem Ascii är.

    EDIT:
    Touchen ska gå att fixa "löjligt lätt" om man har vanan och intresset. Öppna mobilen och lägg en tejp omkring flexkabeln till touchen typ.

    EDIT2: Kan tillägga att touchproblemen försvinner helt om du laddar enheten, eller om den är kopplad till datorn via USB, eller om du håller den utan skal, då du när du nuddar bakstycket jordar enheten. Det är enbart om du kör med skal eller om enheten ligger på t.ex. en bänk som problemet märks av.

    [​IMG]
     
    Last edited: 28 nov 2014
  2. SHM

    SHM Android Apprentice Hedersmedlem

    Blev medlem:
    18 feb 2012
    Inlägg:
    3 952
    Mottagna gillanden:
    1 360
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14
    2000 kr + frakt. Din förra One la du ut för samma pris har jag för mig efter någon bump. Har en G3 om du är intresserad av ett byte. 1000 kr i mellanskillnaden till mig borde vara rimligt.
     
  3. Ascii

    Ascii Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    10 163
    Mottagna gillanden:
    3 148

    MINA ENHETER

    Taget. 2000 + frakt alltså. Resten tar vi i PM.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.