Fråga: Keyboard folio Nexus 9

Diskussion i 'Google Nexus' startad av HAL, 19 jan 2015.

  1. HAL

    HAL Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jun 2009
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej! Jag är lite sugen på att skaffa tangentbordsfodralet till min Nexus 9. Det går tyvärr inte att beställa från Google i Sverige, antar att de inte kommer att skapa någon variant med å,ä och ö. Se här.

    Någon som har beställt det från annat land eller har något tips kring hur man kan komma över det? Och någon som har testat det och vill dela med sig av hur det funkar?
     
  2. djohansson

    djohansson Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2010
    Inlägg:
    348
    Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5X

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5X
    Telefon 2:
    iPhone SE
    Platta:
    Lenovo Tab4 10
    Jag är också intresserad av det. Har skrivit till HTC och Google nyss så får väl se. Skulle vara nice med å, ä, ö dock...
     
  3. djohansson

    djohansson Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2010
    Inlägg:
    348
    Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5X

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5X
    Telefon 2:
    iPhone SE
    Platta:
    Lenovo Tab4 10
  4. PatrikS

    PatrikS Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jun 2009
    Inlägg:
    1 123
    Mottagna gillanden:
    65

    MINA ENHETER

    Hej, jag har originaltangentbordet och kan bara säga att jag är supernöjd, betydligt stabilare än det andra magnetiska skalet som finns att köpa till. Dvs den står stabilare.
    Det finns givetvis inte åäö men när jag konfigurerade plattan&tangentbordet via NFC (superenkelt) så fick jag välja svensk layout vilket innebär att knapparna sitter där de ska rent layoutmässigt i alla fall.
    Jag köpte min direkt i affär på bestbuy i usa så kan inte ge några råd om var man får tag i det, enda nackdelen var att det faktiskt var rätt dyrt... ca 120-130 Dollar.