Avslutad: XTZ EarPhone Sports

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Droid82, 19 jan 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid82

    Droid82 Guest

    Säljer mitt XTZ EarPhone Sports, fick och öppnade det 23 December 2014, det är bara testat och inspelat. Mer information om headsetet finns i nedanstående länk. Billigaste pris på prisjakt är 695 kr. Mitt pris är 350 kr + frakt. Det bästa in-ear jag någonsin lyssnat på, mycket bra diskant, detaljerat och rikt mellanregister och snabb och rapp bas, dock så känner jag att in-ear inte riktigt är min grej så nu säljer jag det. Androidapp för Dirac-funktionen släpps snart dessutom. :) Och med den kommer man enligt XTZ kunna köra Spotify och andra streamingtjänster genom Diracappen, ett rejält lyft för ens Spotifymusik men även den lokalt lagrade musiken alltså! Ljudet utan Diracappen är fantastiskt bara det.

    Headsetet finns i Lund men kan skickas vid önskemål.

    http://www.dsp-earphones.com/sports#arrow

    Mvh Jonas.
     
    Last edited by a moderator: 20 jan 2015
  2. Gurex

    Gurex Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2011
    Inlägg:
    1 159
    Mottagna gillanden:
    222

    MINA ENHETER

    Sjukt bra headset är det i sitt grundutförande ochmed diracappens optimering blir det nästan magiskt bra. För nypriset 700kr är det ett fynd enligt mig och med optimeringen som dirac fixar spelar det otroligt bra. (Bättre än fullsize-lurar för 2000kr iaf, typ Sennheiser momentum, m50 och ue6000).
     
  3. Droid82

    Droid82 Guest

    Bump.
     
  4. Droid82

    Droid82 Guest

    Bump nummer 2.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.