Ny app: "Filmer för barn"

Diskussion i 'Applikationer' startad av SMac, 20 maj 2013.

  1. Kristoffer persson

    Kristoffer persson Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2015
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Tja !
    har gratis versionen sen ett tag, men kan inte alls hitta den riktiga versionen, kommer bara upp fel meddelande, minns inte exakt vad, när ja klickar direkt från appen.
     
  2. mhead

    mhead Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 mar 2010
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Hej!

    Måste tyvärr meddela att Google nyligen har tagit bort appen och hela vårt konto på Google Play. Motiveringen var väldigt "datorgenererad" och gav oss heller ingen vidare chans att försvara oss. Finns många liknande fall man kan läsa om på nätet där små utvecklare blivit behandlade på liknande sätt. Trist!

    Många har laddat ner och visat uppskattning över vår app, vi har fått positiva recensioner i olika tidningar, och det glädjer oss, men tyvärr finns det idag inga bra alternativ till Google Play för distribution av Android-appar. Ni hittar vår app på Amazon Appstore ifall ni verkligen vill få tag på den, men det minimala antalet nedladdningar där motiverar tyvärr inte vidareutveckling av Android-versionen.

    Tack än en gång för ert stöd!
     
  3. Davil

    Davil Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2010
    Inlägg:
    2 500
    Mottagna gillanden:
    455
    Telefon:
    HTC U11+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    HTC U11+
    ROM:
    Stock Root
    Mycket mycket tråkigt!! :(

    Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk 2
     
    Gurex gillar detta.
  4. boltis

    boltis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2010
    Inlägg:
    479
    Mottagna gillanden:
    182

    MINA ENHETER

    Mycket tråkigt! Ungarna gillar verkligen appen. Hoppas ni får ork eller lust att ta kampen.
    Amazon är väl inte det roligaste stället kanske, och kan tänka mig att folk har svårt att hitta den där. Många tycker kanske det är tråkigt att betala en gång till för fullversionen kanske med. Inga stora pengar och jag har väl själv inte så mycket emot det..
     
    Gurex gillar detta.
  5. Erikaeriksson

    Erikaeriksson Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2015
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    3
    Det var något år sedan jag köpte appen till mina barn. Men efter byta på telefonen så försvann appen och jag hittar den inte någonstans varken play butiken eller samsung apps. Är det bara apple som har tillgång till den nu?

    Mycket ledsna barn här hemma
     
  6. Gurex

    Gurex Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2011
    Inlägg:
    1 159
    Mottagna gillanden:
    222

    MINA ENHETER

    Jag tror den finns på Amazon appstore?