Fråga: Surfpott försvann

Diskussion i 'G3 - Allmänt' startad av Therr, 29 mar 2015.

  1. Therr

    Therr Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2015
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Är ganska ny användare av smartphone så det tog lite tid innan jag började med kameran. I torsdags tog jag för första gången 8 videosnuttar vid en konsert jag var på. Timmen efter jag tog dessa försvann 450MB från min surfpott utan att jag var inne på internet. Hade då bara 16MB kvar. Stängde av telefonen och gick o la mig. På morgonen hade även dessa 16 försvunnit. Ringde både min mobiloperatör o LG kundtjänst men ingen visste vad det kunde bero på.
    Finns det någon här som kan ha en susning? Känns mycket nervigt nu att det kan hända igen utan att veta varför.
     
  2. kalleboston

    kalleboston Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    698
    Mottagna gillanden:
    194
    Telefon:
    Byter ofta

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Byter ofta
    Hej
    Är det så att du kanske har telefonen inställd På att automatiskt ladda upp film /video till Dropbox eller Google foton ?
     
  3. Therr

    Therr Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2015
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Låter som det kan vara så, surfåtgången var just exakt en timme efter jag tog mina videos enligt min mobiloperatör. Men var går jag in o kollar o ändrar detta? Tacksam för svar jag är ju ganska nybliven smartphonbrukare.
     
  4. Therr

    Therr Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2015
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för hjälpen kalleboston! Tror jag börjar greppa problemet nu. Måste bli lite minuspoäng till LG kundtjänst som inte kom på det du gjorde.
     
  5. Hänglås

    Hänglås Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 aug 2012
    Inlägg:
    2 747
    Mottagna gillanden:
    455
    Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21
    Dock är det inte LGs uppgift att komma på vad det är för problem som du har orsakat. Gå in under dataanvändning och kolla vad som har dragit data?
     
    jnsson gillar detta.
  6. kalleboston

    kalleboston Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    698
    Mottagna gillanden:
    194
    Telefon:
    Byter ofta

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Byter ofta
    Sant. Dock kan man tycka att en kundtjänst har varit med om samma fråga förut och därför kan ge förslag på åtgärder :)