Fråga: S view skal

Diskussion i 'Galaxy Note 4 - Allmänt' startad av mange76, 30 mar 2015.

  1. mange76

    mange76 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2011
    Inlägg:
    4 850
    Mottagna gillanden:
    2 321
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 15 pro max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 15 pro max
    Platta:
    iPad Pro 2020
    I väntan på att lollipop ska komma försökte jag göra telefonen mer trevlig så gott det går. Så varför inte med samsung s view cover ;)

    Är faktiskt riktigt nöjd. Känns premium. Egentligen vill jag inte ha skydd alls, men med detta skydd behålls telefonens finish tycker jag.

    Lite synd att det inte går att göra så mycket via fönstret när man har tex mönsterlås aktiverat. Får man ett sms tex så måste man ändå öppna locket och låsa upp innan man kan läsa sms et. Likaså fungerar inte hangouts genom fönstret, fick byta tillbaka till samsungs sms app för integrationen med skyddet.

    Finns det några trevliga tips o tricks med skyddet upplys mig gärna.

    /Magnus
     
  2. aalx

    aalx Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    59

    MINA ENHETER

    Jag kan säga att jag gillade det skarpt från början (och gör det fortfarande, riktigt clean och så, schyssta med S-view är att man kan svara direkt utan att behöva öppna locket, SMS, ta bild och så (små saker, men ett plus). Men nu med tiden så vill jag inte ha det så mycket längre pga. jag tycker att det är skönt att hålla i själva mobilen - skulle jag haft Note 3 eller Samsung mobil som inte har Note 4 ramen då skulle jag vilja ha kvar Flip cover.

    Något som ändå gör att jag har kvar flip cover är att det håller mobilen som ny, har tappat mobilen, inte minsta lilla syns (pga. covern)
     
  3. mange76

    mange76 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2011
    Inlägg:
    4 850
    Mottagna gillanden:
    2 321
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 15 pro max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 15 pro max
    Platta:
    iPad Pro 2020
    Stör mig lite på att om man fotar via s view så blir formatet annorlunda. Korten blir typ fyrkantiga. Kan man ändra så att man får samma upplösning som när man fotar som vanligt?