Sandlådan 12.0/Lussekatt – Prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden

Diskussion i 'Off Topic' startad av Facemeat, 27 dec 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid55

    Droid55 Guest

    Märker att vi ser väldigt olika på detta men tror jag lämnar ämnet. Jag är en alldeles för pryd, gammeldags och introvert person. Känner inte alls igen mig i det du beskriver.

    Jag bryr mig inte om ögonfärg heller, men trodde vi bara snackade om ögonfärg. Vad sjutton är grisögon?
     
  2. Ascii

    Ascii Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    10 163
    Mottagna gillanden:
    3 148

    MINA ENHETER

    Gröna ögon är bäst. I would know, jag har gröna ögon. ;)
     
  3. cavveman

    cavveman Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2013
    Inlägg:
    632
    Mottagna gillanden:
    236
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    OnePlus 7t Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    OnePlus 7t Pro
    Grön färg på irisen, now that is sexy :-*
    Dock endast på tjejer, ej på killar ;)
     
  4. Droid55

    Droid55 Guest

    Haha, talk about self-loving. :P

    Ögonfärg är ju färgen på iris... :P Minst lika sexigt på killar som tjejer, mest killar förstås. ;)
     
  5. Ascii

    Ascii Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    10 163
    Mottagna gillanden:
    3 148

    MINA ENHETER

    Nån måste ju göra det. [emoji28]
     
  6. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 833
    Mottagna gillanden:
    4 918

    MINA ENHETER

    Det är alltid tjejer som väljer ändå, ni fattar bara inte hur mycket makt ni har när det kommer till det... Som sagt om jag vore tjej [emoji13]
    Evil, pure evil!
    Det är okej @Rebecka@Rebecka vi låter dig sitta hemma med Fifty Shades of grey istället [emoji23]
    Self loving for the win, fap fap fap fap [emoji97] [emoji97] [emoji97]
     
  7. Droid55

    Droid55 Guest

    Vilken makt (eller inte). Som sagt, om du vore tjej...

    Hahaha. #fap
     
  8. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 833
    Mottagna gillanden:
    4 918

    MINA ENHETER

    Se ni vet inte... Om ni raggar kan ni få vilken kille ni vill, vet inte om det säger mer om er eller om hur svaga vi är för er haha. Och om killen ragga så är det ju fortfarande så att ni gör valet, ni väljer ju om killen få gå hem med er eller inte.

    Kanske borde se Fifty ändå, något kinky som man gillar måste ju vara med.
     
  9. Droid55

    Droid55 Guest

    Kom igen, du vet nog själv att alla killar inte raggar på alla tjejer. Bara vissa tjejer. Mao måste tjejen vara hyfsat normativ. Jag tror mycket väl att det finns killar som kan säga nej (som är singlar). Är du på en krog är det iofs troligt att de är där av just en anledning.

    Jag tycker faktiskt 50 Shades of Grey bjuder på mer nakenhet för manliga åskådaren än den kvinnliga. Jag menar, bar överkropp är inte naket. Rumpan var typ det mesta vi fick se (inget fel på den, skitfin, men hallå, mer tack!).

    Jag citerar:
    Mer naket i The Reader, för både henne och honom. Du får se hela hans junk. Not bad.
     
  10. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 833
    Mottagna gillanden:
    4 918

    MINA ENHETER

    Sant men det sa jag inte heller... Däremot kan ju en tjej gå upp till i princip vilken kille flörta lite och killen kommer ju 9.99 av 10 gånger inte säga nej, we are weak [emoji23] Självklart på krogen det är där det svinas.

    Det där är intressant för biologiskt så är det ju boobs mot boots, okej man boobs men ändå. Att folk inte finner en naken mansbringa lika erotiskladdad har ju att göra med samhället och hur mycket vi exponeras av det (Dvs vi blir avtrubbade) och de normer samhället har. Tänk på förr, 50+ till begynnelsen, år bakåt i tiden då var det mindre accepterat att visa hud både för män och kvinnor.

    Hade du levt på 1700-talet hade du nog gått igång på mina armar eller what ever
     
  11. Droid55

    Droid55 Guest

    Ser det inte som positivt.

    Visst är det så. Om det vore lika normalt för brudar som för män att strosa runt i bar överkropp så kanske hennes bröst inte hade varit lika erotiskt laddade.

    Jag tror iofs aldrig att enbart armar, bringa eller vad det nu må vara är erotiskt laddat i sig. Det handlar mer om situation, person etc. Inte så att alla av motsatt kön gör en intresserad. Så var det garanterat förr i tiden också. Som en naturlig del av selektionen.
     
  12. keyser

    keyser Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2009
    Inlägg:
    2 965
    Mottagna gillanden:
    11 109
    Telefon:
    Google Pixel 6a

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Google Pixel 6a
    Platta:
    iPad Air (2019)
    Så simpla är vi ändå inte, inte allihopa iallafall.
    Handlar kanske om ålder, men jag skulle vilja påstå att det inte är helt självklart att få hem mig bara genom att ragga på mig. Det krävs mer än så.
     
  13. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 833
    Mottagna gillanden:
    4 918

    MINA ENHETER

    Jag skulle vilja påstå att i den ålder man hänger på krogen så är det ju så.
     
  14. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 833
    Mottagna gillanden:
    4 918

    MINA ENHETER

    Oandrasidan så är en naken kvinnokropp finare än en naken manskropp men kan även vara vad jag blivit intalad att tro.

    Där får man nog skilja på om man pratar om det erotiska eller om man pratar känslor, man kan ju finna folk attraktiva på många olika sätt. Sen beror det på vad målet är oxå, one night stand brukar mest handla om utseende medans ett förhållande kanske utgår från utseende till att utvecklas att gilla en människa för deras humor, hjärna, värderingar osv.
     
  15. Droid55

    Droid55 Guest

    Intalad att tro? Inte så att du bara är en heteroman?

    Jag snackar inte känslor. Det jag menar är att alla av motsatt kön inte är just attraktiva (nu var det här heteronormativt sagt men jag utgår ifrån mig själv nu). Jag tror det finns en anledning till det som i sexuell selektion (det naturliga urvalet).
     
  16. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 833
    Mottagna gillanden:
    4 918

    MINA ENHETER

    Aha ja rent bologiskt skiljer vi väl inte oss från några av de andra djuren (sprid din säd) som väljer sin partner efter egenskaper som är fördelaktiga, fast iofs det som vi bli bombade med dagen in och dag ut om vad vi ska tycka är snyggt kanske inte hade varit det bästa om man vill överleva i naturen men kanske är bäst för att överleva i dagens samhälle. En attraktiv person som avlar fler attraktiva avkommer, den avkomman kommer har större chans att i sin tur avla sig och förra över generna och kommer antagligen få mycket "gratis" i det samhället vi lever i idag oxå.
     
  17. Droid55

    Droid55 Guest

    Nja, så enkelt är det inte. Jag tror alla vet att även "fula" ynglar av sig. Sen är det ju inte så att de som är vackrast ynglar av sig mest eller ens alls. Det är väl mycket annat som spelar roll i dagens samhälle.

    Snacka om urspårad diskussion. :P
     
  18. keyser

    keyser Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2009
    Inlägg:
    2 965
    Mottagna gillanden:
    11 109
    Telefon:
    Google Pixel 6a

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Google Pixel 6a
    Platta:
    iPad Air (2019)
    Det där med att vackra och smarta finner varandra och ynglar av sig känns riktigt avlägset. Tycker alltid det är de oattraktiva, mindre intelligenta som har stora horder barn. Barn som inte heller framstår som de skarpaste verktygen. :P
     
  19. Droid55

    Droid55 Guest

    Eller så ser man en attraktiv med en oattraktiv och undrar hur fan det gick till. :P
     
  20. keyser

    keyser Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2009
    Inlägg:
    2 965
    Mottagna gillanden:
    11 109
    Telefon:
    Google Pixel 6a

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Google Pixel 6a
    Platta:
    iPad Air (2019)
    Pengar.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.