Problem: fel meddelande

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av e_l1997, 21 apr 2015.

  1. e_l1997

    e_l1997 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2015
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej alla på swedroids! Jag har fått ett problem med min telefon. Under denna natten så stängde min telefon av sig. Jag har inte legat på den eller inte den bara blinka med samsung loggan. Nu efter jag har fått den att funka igen så får jag massvis med fel meddelanden. Det som kommer mest är att google play tjänster har stoppats. Ibland kommer det också att kontakter har stoppats.
     
  2. torbjorn

    torbjorn Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 okt 2014
    Inlägg:
    540
    Mottagna gillanden:
    172

    MINA ENHETER

    Mobilens felmeddelanden är alltså rätt meddelande eftersom något är fel. Även Samsungloggan blinkar.

    Du frågar inte efter det jag nu ger ett tips på: Är det minsta tvekan om det ska skrivas ihop eller isär - så ska det vara ihop.

    Åter till din mobil: är minneskortet fullt - är mobilen väldigt mycket använd? Mer detaljer!
     
  3. e_l1997

    e_l1997 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2015
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag har använt ca 70% av minnet som är installerat på min telefon och använder den dagligen. Ibland så kan den bli ovanligt varm av att bara ligga på ett bord eller liknande. Jag laddar den oftast på natten och låter den vara borta från allt övertäckande material (kuddar m.m)
     
  4. e_l1997

    e_l1997 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2015
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Varje gång jag sätter i ett SD kort så fryser den sig eller så får jag bara upp att kortet inte går att läsa.