Fråga: Vad ersätter jag en Xperia V med?

Diskussion i 'Xperia V' startad av Grapetonic, 5 mar 2015.

  1. Grapetonic

    Grapetonic Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 mar 2015
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Har en Xperia V som jag varit mycket nöjd med. Nu börjar dock telefonens ålder ta ut sin rätt, interminnet tar slut jämt, batteritiden är kass etc.

    Jag har i flera månader letat efter en ersättare med ungefär samma storlek och hållbarhet (jag har tappat telefonen säkert 30 gånger utan att något gått sönder). Jag trodde att en Z3C skulle kunna vara en bra ersättare men med alla problem som rapporteras in med sprickor i båda baksida och framsida har jag tänkt om.

    Tyvärr hittar jag ingen annan telefon med hyffsad prestanda, batteritid, hållbarhet och framför allt i mindre storlek. Någon som har tips på en bra ersättare till min Xperia V?
     
  2. ralle

    ralle Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2010
    Inlägg:
    442
    Mottagna gillanden:
    34
    Telefon:
    Honor 8

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Honor 8
    Jag ersatte min med en Z3C, har hittills inte lyckats ha sönder den.
    Efter att ha tappat den några gånger så köpte jag scr26 fodralet, skyddar väl lite i alla fall.

    Helt underbar telefon.
     
  3. oskich

    oskich Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 sept 2011
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Z3 Compact för mig också :-) Dock var V skönare att hålla i + att den har gummerad baksida... Z3:ans blanka baksida känns som den skall gå sönder, bara man tittar på den... Batteritiden är dock bättre, även om den halverades iom Lollipop-uppdatetingen :-P
     
    bernard gillar detta.