Radera samsungkonto

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av Baksuz, 2 jul 2015.

  1. Baksuz

    Baksuz Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2015
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,

    Min svärfar har en Samsumg Galaxy 5 och får hela tiden störande meddelande mitt på telefonen att "ditt samsung account har stoppats".

    Jag försöker gå in på Inställningar - Konton - Samsung account och försöker radera kontot. När jag väljer adressen där man måste trycka för att ta bort kontot så får jag bara meddelandet "inställningar har stoppats" och så kommer jag tillbaka där jag har alla mina konton.

    Behöver tips på hur jag ska ta bort kontot. Eller om jag ej kan radera kontot så undrar jag hur jag kan få den att synka igen eftersom jag har synkfel nu.

    Inställningar har stoppats
     
  2. indika

    indika Custom Android Moderator

    Blev medlem:
    23 okt 2010
    Inlägg:
    4 775
    Mottagna gillanden:
    1 807
    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    Hejsan,

    kan det möjligtvis vara så att appen "samsung account" är disabled i applikationshanteraren?
     
  3. GNS

    GNS Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    4 jun 2015
    Inlägg:
    112
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Last edited: 3 jul 2015
  4. Baksuz

    Baksuz Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2015
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag vet inte riktigt vad du menar. Finns ingen app som heter samsung account.
     
  5. Baksuz

    Baksuz Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2015
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0
    Jo, vet vart man gör detta men problemet är att när jag klickar på adressen så kommer jag ej in. Står bara att inställningar har stoppats. Testar jag andra konton, t.ex Google så kommer jag in och kan välja att ta bort kontot mm.
     
  6. Baksuz

    Baksuz Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2015
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0
    Detta meddelande dyker upp flera ggr i timmen. Riktigt störande.
     

    Bifogade filer:

    • image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      164,2 KB
      Visningar:
      403
  7. GNS

    GNS Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    4 jun 2015
    Inlägg:
    112
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER


    Trist då återstår väl bara en återställning som gäller för det är ju störigt om det där felmesset dyker upp hela tiden.

    Säkerhetskopiera återställ och använd sen bara gmail när ni reggar andra gången.
     
  8. Ramona

    Ramona Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jul 2015
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej. Hur löste detta sig? Har samma problem och har försökt med samma lösning men der går inte. Vill helst inte återställa. Tack Ramona
     
  9. Baksuz

    Baksuz Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2015
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi återställde.