Problem: Luren fryser ständigt.

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av chili64, 5 jul 2015.

  1. chili64

    chili64 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2010
    Inlägg:
    90
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Fick hem min S6:a i torsdags (2/7). Den fungerade bra tills idag, då det först började med att skärmen blev svart och inte gicka att starta (trots att led-lampan fortfarande indikerade att jag hade fått meddelanden och därmed att telefonen fortfarande var vid liv). Efter att jag tvångsrebootade telefonen fungerade den fram tills jag stängde ner skärmen nästa gång, då exakt samma procedur återupprepades igen. Detta hände kanske sex gånger, fram tills hela telefonen frös. Nu är den fryst vid hemskärmen. Imorgon åker den tillbaka till tele2. Oerhört besviken.
     
  2. m66n

    m66n Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2010
    Inlägg:
    86
    Mottagna gillanden:
    22
    Operatör:
    3, Comviq

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3, Comviq
    DOA luren så får du en helt ny direkt utan tjafs...
     
  3. Lidodido

    Lidodido Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    324
    Mottagna gillanden:
    69

    MINA ENHETER

    Jag förmodar att du provat fabriksåterställa telefonen? Något måste ju gått snett för någon app eller så.
     
  4. chili64

    chili64 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2010
    Inlägg:
    90
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Idag verkar det som att telefonen fungerar som vanligt igen. Får se hur länge det håller.
     
  5. dt33

    dt33 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 apr 2010
    Inlägg:
    1 930
    Mottagna gillanden:
    548

    MINA ENHETER

    Kan vara nån dålig app som äter upp cpu i bakgrunden. Händer mig ofta när väcker tel från viloläge och då får jag rensa ram minnet eller stänga ner alla öppna appar. Logitech Harmony app orsakar ofta detta, när jag öppnar den och wifi ikonen går på fullt och som om den letar efter nya uppdateringar.