UMi Zero 2, 2015-09-01.

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av jack63, 31 aug 2015.

  1. jack63

    jack63 Guest

    Blev medlem:
    5 apr 2015
    Inlägg:
    186
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

    UMi Zero 2 släpps i morgon 2015-09-01. UMi är sparsam med information om UMi Zero 2. UMi har dock givet lite information via deras officiella Facebooksida. Men nästan all information om UMi Zero 2 är gissningar och spekulationer. Men många anser att UMi Zero 2 är en smarttelefon man ska ha ögonen på ( "a phone to keep an eye on" ). UMi är en av de få Kinesiska smarttelefontillverkarna som inte kopierar andras telefoner. UMi har en själ och försöker presentera nya snygga smarttelefoner, ( "really try to bring something pretty innovative to the market" ).

    Mer information här: http://chinese-smartphones.com/umi-zero-2-pro-launch-date-september-1st

    Mer information här: https://www.facebook.com/umizero2

    Ovanstående Facebook-länk är inte kontrollerad. Jag har inte Facebook och tänker inte skaffa någon Facebook sida nu eller i framtiden. Så är det.
     
  2. speedline

    speedline Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jul 2010
    Inlägg:
    1 596
    Mottagna gillanden:
    272
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Huawei P20 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Huawei P20 Pro
    Telefon 2:
    Google Pixel
    Telefon 3:
    Sony Xperia ZX Premium
    Intressant om den har E-ink display på baksiden som en del andra märken har. Kommer att följa med på denna lur
     
  3. jack63

    jack63 Guest

    Blev medlem:
    5 apr 2015
    Inlägg:
    186
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

  4. jack63

    jack63 Guest

    Blev medlem:
    5 apr 2015
    Inlägg:
    186
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

    Jag personligen har inte hittat något mer om UMi Zero 2. Det enda datumet jag har läst är nämnda datum i min tråd. Där är några enstaka kommentarer i några artiklar om en försening. Artikelförfattarna har inte brytt sig om kommentarerna eller någon form av rättelse. Jag utgår från att nämnda datum stämmer. Men däremot har ett rykte om ett par dagars försening spridits via nätet. Det är uppgifter som jag inte lyckats bekräfta.
     
  5. devylia

    devylia Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2015
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    87
    Operatör:
    Telia

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Umi hammer är enda telefonen från dem jag haft men då ljög de både om kameran (som var kass) och om batteriet så jag tar de mesta från dem med en nypa salt
     
    indika gillar detta.