Diskussion: Nöjd ägare av G3 32gb

Diskussion i 'G3 - Allmänt' startad av tmyrg, 3 jul 2015.

  1. tmyrg

    tmyrg Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2013
    Inlägg:
    140
    Mottagna gillanden:
    117

    MINA ENHETER

    Sitter och väntar på att hitta ngt nytt trots att jag är ruskigt nöjd med både flytet och storleken. Vad blir er nästa lur?
     
  2. katho

    katho Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    5 655
    Mottagna gillanden:
    4 294

    MINA ENHETER

    Vet inte, hade Z3 Compact innan, så jag tror det blir ersättaren till Z3 Compact när den kommer.
    Eller en LG G5, om den är lika smidig som G3 (trots sin 5,5" stora skärm).

    Något annat intresserar mig inte just nu.
     
  3. Med rätt att ha fel

    Med rätt att ha fel Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 apr 2010
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det blir nog en Windows-telefon om det kommer någon variant utan stora sorgkanter och som inte är av metall (skulle kunna tänka mig en G3 med Windows)
     
  4. Aquazaman

    Aquazaman Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 maj 2013
    Inlägg:
    71
    Mottagna gillanden:
    5
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9
    Sony Xperia Z3 Compact eller något liknande då min G3 är för stor
     
  5. katho

    katho Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    5 655
    Mottagna gillanden:
    4 294

    MINA ENHETER

    Ja då är Z3 Compact bästa valet just nu.
     
  6. Therr

    Therr Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2015
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    På tal om ny lur. Ursäkta om jag vänder lite på frågan så slipper jag starta en ny tråd. Hur lång livstid tror ni G3 har? Eller smartphoner i denna prisklass generellt? G3-an är min första smartphone. Ringer några samtal om dan och surfar bara runt 1GB i månaden, spelar inga spel, fotar o filmar måttligt. Med andra ord inte särskilt aktiv med mobilen, ännu, kanske jag skulle tillägga. Har väl blivit lite mer och mer från jag köpte den vid släppet.
     
  7. wargreymon

    wargreymon Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2012
    Inlägg:
    1 878
    Mottagna gillanden:
    530

    MINA ENHETER

    Den kommer få Marshmallow, så G5 eller G6 kan du nog överleva till i alla fall. Tills det har SD820 eller bättre kommit.
     
  8. dek

    dek Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2010
    Inlägg:
    1 441
    Mottagna gillanden:
    152

    MINA ENHETER

    En Xperia Z5 verkar intressant.. Fått något märkligt sug efter Sonys mobiler på sista tiden.. Tröttnat på LG helt enkelt.. :D
     
  9. Stingray454

    Stingray454 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2012
    Inlägg:
    318
    Mottagna gillanden:
    96

    MINA ENHETER

    Har också kikat lite extra på Z5 Compact. Verkar mycket trevlig, det ska bli intressant att se hur bra kameran egentligen är på den. Däremot kanske man ska vänta, då nästa compact nog blir betydligt bättre med 820, USB type C, kanske 1080-skärm osv. Har ju en G3 som fungerar helt perfekt, så det känns lite omotiverat att byta just nu.. Men vi får se :).

    Utöver Z5C är det nog Project Ara som känns mest intressant, men den verkar ju kunna dröja ett bra tag till också.
     
  10. Stromma

    Stromma Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2010
    Inlägg:
    598
    Mottagna gillanden:
    194
    Operatör:
    3
    Telefon:
    LG G3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3
    Telefon:
    LG G3
    Info:
    Stock/root
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S4+
    Info:
    Nova/eget tema/root
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S3
    Info:
    Nova/eget tema/root
    Samma här. Sitter med G3 och är nöjd. Den blev definitivt ännu bättre med MM både vad gäller flyt och batteritid. Min blir två år till sommaren så det börjar bli dags för ett byte, och jag väljer nog mellan V10 och G5. V10 är definitivt spännande om man som jag gillar det lilla extra (tänker främst på den extra skärmen). Men den är stor och batteritiden verkar vara sådär. Hoppas att G5 lever upp till förväntningarna och att 820 levererar så att inte batteritiden blir dålig (ryktats om 2800 mAh). Verkar också som att volymknapparna har flyttats till sidan vilken enligt mig i så fall är ett minus. Ska bli spännande att se iaf.

    Nu funkar min G3:a ruskigt bra, så något bra skäl att byta finns egentligen inte utöver att det vore kul med något nytt ☺
     
  11. Stingray454

    Stingray454 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2012
    Inlägg:
    318
    Mottagna gillanden:
    96

    MINA ENHETER

    Jag hade flytet att vinna en Huawei Mate S, så jag kommer nog att byta min G3 mot den för att utvärdera lite. Verkar vara en klart bra telefon, även om det inte direkt blir en stor uppgradering mot G3 som håller riktigt bra än. Men kul att testa något nytt, och sen behöver jag inte ha någon brådska att byta i vår, så jag kan utan stress vänta på en uppdaterad V10 el dyl :).