Fråga: Cm12, stabilt numera?

Diskussion i 'One M7 (2013) - ROM-filer och utveckling' startad av daspunner, 5 aug 2015.

  1. daspunner

    daspunner Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2009
    Inlägg:
    442
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Yo boys n girls! Provade nån variant av Cm12 i våras och den var helt katastrofalt full med buggar o annat som levde rövare. Är den stabil numera? Och i så fall vilken version då?!!

    /Dave
     
  2. imhampe

    imhampe Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 okt 2013
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    På min OPO är det väldigt stabilt, inte upptäckt en enda bugg än så länge. Dock var det en annan visa på min S3, dock var den versionen av CM12 bara i Beta så går inte riktigt att jämföra. Vilken mobil hade du tänkt installera det på?

    Edit: Märkte nu vilken sektion tråden låg på.. Då var inte mitt inlägg särskilt till så stor hjälp. Ursäktar för det.
     
  3. Honda

    Honda Ninja Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 aug 2014
    Inlägg:
    3 637
    Mottagna gillanden:
    2 638
    Operatör:
    NTT Docomo
    Telefon:
    iPhone XtraShitty Femhundratolv gig

    MINA ENHETER

    Operatör:
    NTT Docomo
    Telefon:
    iPhone XtraShitty Femhundratolv gig
    ROM:
    Kiwi
    Kolla efter vad andra säger på XDA, bör var stabilt :)
     
  4. Xaviez

    Xaviez Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 dec 2011
    Inlägg:
    189
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Kör CM12.1 på min, det flöt på bra när jag precis installerat ROMen, men nu efter några veckor och installerade appar så laggar den rejällt, startar om sig lite då och då, framför allt om jag försöker använda röstsamtal i FB Messenger. Batteriet är riktigt riktigt dåligt, men det kan tänkas vara telefonen som är gammal och inte ROMen, ska försöka installera ngt annat nu så får vi se ifall det ändrar sig, typ ngn Sense 6 stock ROM ellernåt.