Köpes: Nexus 6 32GB vit

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tp_88, 1 okt 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tp_88

    tp_88 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2010
    Inlägg:
    501
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Efter Googles presentation av 6P så vaknade habegäret för ny telefon till liv rejält, men eftersom jag brukar vilja byta mobil åtminstone 2-3 gånger om året så är jag lite för snål för att punga ut 6000kr varje gång, så 6P får vänta ett byte. Har därför velat lite fram och tillbaka vad man ska byta till men kommit fram till att jag har haft alla Nexus-mobiler utom 6an, så det kanske är dags för en sådan nu.

    Så om du har en Nexus 6, helst 32GB vit, till salu så hör av dig! Fint skick är ju trevligt, men jag är ingen överdriven pedant. Funktionellt ska den naturligtvis vara felfri.

    Kartong och originaltillbehör är ett plus, gärna kvitto också. Stort plus om den inte kommer precis från lanseringen också.


    (Jag har bl.a LG G3 3GB/32GB, Nexus 7, HTC One X som ska ut till försäljning, så skulle du mot förmodan vara intresserad av någon av dem som delbetalning så är det bara att säga till också!)
     
  2. Scrammy

    Scrammy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2010
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

  3. qsecofr

    qsecofr Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    15 jan 2010
    Inlägg:
    3 575
    Mottagna gillanden:
    693
    Telefon:
    S24 ultra

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S24 ultra
    ROM:
    Ja tack.
    ROM:
    Ja tack.
    Jag har en vit 64gb inne på reparation. Ny skärm skall den få. Den är i mkt bra skick.

    Kartong och hela faderullan finns. Jag satte på en dbrand film på baksidan direkt när jag fick den så baksidan är i nyskick.

    Dock så är den från lanseringen i december, vad är det som inte är bra med det?
     
  4. Talvathir

    Talvathir Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2011
    Inlägg:
    2 023
    Mottagna gillanden:
    656
    Operatör:
    Tele2 (Företagsabb.)
    Telefon:
    OnePlus 7T

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2 (Företagsabb.)
    Telefon:
    OnePlus 7T
    ROM:
    Stock, så in i bänken stock.
    Telefon 2:
    OnePlus 5
    Barnsjukdomar vettu, precis som på bilar ;-)
     
  5. tp_88

    tp_88 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2010
    Inlägg:
    501
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Det brukar som sagt oftast justeras lite i konstruktionen och eller tillverkningen i övrigt i början allt eftersom man upptäcker små problem. Exakt hur det har varit med N6an vet jag inte.

    Men det är såklart alltid trevligt med en så ny telefon som möjligt, så de två anledningarna.

    Eftersom jag inte behöver mer än 16gb egentligen så vill jag inte betala extra för 64, så du vill antagligen ha mer för den än jag vill betala. Men släng iväg ett tänkt pris via PM så får vi se!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.