Tips: Köpa S5 eller S6 ?

Diskussion i 'Galaxy S5 - Allmänt' startad av zoodiac, 23 nov 2015.

  1. Adder

    Adder Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2011
    Inlägg:
    353
    Mottagna gillanden:
    49

    MINA ENHETER

    De är ju bara att shoppa en 128GB så är ju saken biff :) annars om man inte vill lägga pengar på minne har man ju de valet att ha de kort etc du kollar på en gång om året i molnet. Istället för att ta upp plats i minnet.

    Ångra ibland köpet av S6 edgen då de är en slant mest för designen och märket. Men då man kommer hem för att hämta nått eller dyl och kör igång snabbladdning och battterinivån går upp till 100% på nolltid.

    Sen att ha en lur som bör håller länge så blir ju inte årskostnad inte allt för blodig.
     
  2. mortuus

    mortuus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 mar 2010
    Inlägg:
    2 647
    Mottagna gillanden:
    621
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G
    Telefon 2:
    Redmi 9
    Platta:
    Shield K1
    trams på vilket sätt? har varken IP skydd eller minneskort.. kameran är väl kanske bara nån minimal skillnad big deal..
     
    ToLi gillar detta.
  3. ToLi

    ToLi Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 feb 2013
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jo hittar du en sån för samma summa som en "vanlig" så köper jag ;)
    Men det är nog så att minneskort kommer att försvinna i mobilerna om man kollar trenden på de nyare.
    Och med handen på hjärtat så ligger det mest en massa gammalt på sd-korten som dessutom inte är i speciellt säkert förvar om man inte kopierat dem till moln eller dator osv.Mobilerna lever ofta ett tufft liv.
    Har i nuläget inget mobilrelaterat i molnen men det kommer väl dit snart för min del åxå som allt annat nytt som man sagt att man inte ska ha :).

    För övrigt verka S3:an kommit till sans igen en stund och micken funkar bättre så nu känns det som jag har en stund till på mej att välja mobil....