Droidstuff.se stänger ner efter nyår! Hejdå!

Diskussion i 'Skräp' startad av FlyBob, 28 dec 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. FlyBob

    FlyBob Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    1 374
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    Droidstuff har efter tre år i vår kära Android community beslutat sig för att segla vidare på nya projekt. Josef och Christian som drivit denna sida under åren har haft enormt mycket nöje med alla påhitt och prylar vi både importerat och tillverkat och tackar vår kära community för allt stöd och alla idéer som vi tillsammans förverkligat.

    I och med detta avslut säljer vi ut allt till enorm rabatt; 1 vara ger 30% rabatt, 2 ger 40% hela vägen till 5 eller fler varor som ger hela 70% på hela varukorgen. Detta blir vår sista avslutande utförsäljning under mellandagarna, efter nyår kommer sidan att sättas i vila.

    Anledningen till avslutet handlar om brist på tid då vi har flertalet nya projekt på gång, utöver både familj och vanliga anställningar. Finns det intresse hos någon annan i vår community att fortsätta utveckla detta projekt finns det stor möjlighet för detta då allt redan är på plats, kontakta [email protected] för mer information.

    Vi ses antagligen framöver i nya spännande projekt, fram tills dess önskar vi er alla en trevlig fortsättning och en nytt fint år.

    Adjö!

    Josef och Christian
    www.droidstuff.se
     
  2. Itson

    Itson Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    334
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Tycker verkligen det är synd att ni måste lägga ner. För mig är Droidstuff en sida som jag själv i alla fall kopplar till Swedroid sedan långt tillbaka. Har själv bara beställt någon usb jigg men jag uppskattar det jobb ni har gjort.

    Tack för den tid som varit!

    // Itson
     
  3. Dirk Diggler

    Dirk Diggler Android Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    6 419
    Mottagna gillanden:
    523

    MINA ENHETER

    Alla beställningar som inte ännu mottagits (både lite äldre som vårt system hållt på i juletider samt nya) kommer att gå efter nyårshelgen i ett av de största utskicken men då också det sista.

    Hoppas ni har överseende men lite extra väntetid!

    Det har varit jättekul att hålla på med Droidstuff men nu är det dags att börja pilla med andra projekt :)

    Vi ser som sagt gärna att något driver det vidare och allt finns på plats för just detta. Allt finns på plats för att sälja vidare. Maila josef enligt mail-adressen ovan så snackar vi vidare!
     
  4. Mitox

    Mitox Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2012
    Inlägg:
    380
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Aaw det här var ju riktigt synd!
    Jag är ganska ny med Android men när jag hade skaffat min första Android mobil hade jag tänkt beställa lite saker av er typ Android plast gubben :D
    Skulle vaa riktigt najs att ha på skrivbordet faktiskt men nu kommer det inte gå.. :(
    Men men ni hade en fin butik och trevliga prylar!
    Hoppas någon tar över! :D
     
  5. Mikaelm01

    Mikaelm01 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 sept 2011
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Och nu så slår droidstuff.se upp portarna igen! :)
    Hela lagret är ännu inte uppe i butiken men vi jobbar dagligen för att utöka sortimentet och fylla ut butiken!

    Önskemål om produkter mottages gärna, håll utkik! :D

    Mvh
    Nya Droidstuff.se ägare
    Mikael

    https://swedroid.se/forum/threads/droidstuff-se.132822/
     
    Last edited by a moderator: 4 maj 2016
    Finskpinne, Sweden2 och bernard gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.