Problem: Problem med några appar plus laddning.

Diskussion i 'One M8 (2014) - Allmänt' startad av Nordivan81, 24 maj 2016.

  1. Nordivan81

    Nordivan81 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jan 2011
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    1
    Telefon:
    HTC U12+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    HTC U12+
    Min telefon har fungerat klockrent hittills men började krångla för några dagar sedan. Om telefonen är urladdad och jag sätter i kabeln för att ladda den så kommer det upp någon meny som jag aldrig sett förut. Se bifogad fil. När telefonen laddat ett tag och jag tar ut kabel så går telefonen igång som normalt. Väl inne i telefonen så har jag börjat få felmeddelanden som att: meddelanden har tyvärr stoppats, internet har tyvärr stoppats. Ibland får jag upp meddelande appen men oftast får jag felmeddelandet ovan eller så blinkar det till bara och inget kommer upp på skärmen. Nån som har tips på hur jag kan lösa detta. Vill definitivt inte installera om hela telefonen.
     

    Bifogade filer:

  2. chraist

    chraist Replicant Moderator

    Blev medlem:
    11 aug 2011
    Inlägg:
    7 990
    Mottagna gillanden:
    8 458
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Låter vid första anblick antingen som fel på mjukvaran eller hårdvaran. Jag skulle absolut börjat med en återställning av telefonen för att utesluta mjukvaran.

    Skickat från min Nexus 6
     
  3. Nordivan81

    Nordivan81 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jan 2011
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    1
    Telefon:
    HTC U12+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    HTC U12+
    Har försökt att återställa telefonen men det fungerar inte. Har klicka på återställ telefonen.Sedan startar den om och så kommer jag till menyn där jag väljer HBOOT och sedan factory reset. När jag valt Factory reset och trycker power knappen så startar telefonen om igen innan jag kommer tillbaka till samma meny igen. Ingen återställning av telefonen har gjorts. Vad är det för fel?