Vilken mobil? Honor 7 vs iPhone 6s

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Angelika, 10 maj 2016.

  1. Angelika

    Angelika Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 maj 2016
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Det blev en iPhone 6s tilllslut. Jag trodde att jag skulle gå över till Android igen efter allt strul med att få iPhone att samarbeta med datorn men icke. Min iPhone är den första telefon jag kunnat ha i flera år utan att tröttna på och jag ser fler fördelar med den än nackdelar, tvärtom med tidigare Android så valet känns rätt : )

    Kan dessutom verkligen rekommendera Halebop som operatör. Har haft andra operatörer tidigare och finns inget som slår HB.. Deras service är HELT otrolig. Har haft dom i två år nu, aldrig haft något problem som inte dom har löst på 2 sekunder utan något snack. Dessutom otroligt bra mottagning även borta i Norrland och i skärgården.
    Minns att när jag hade Tele2 så hade jag inte ens mottagning hos mamma och pappa, dom bor precis utanför STHLM. När mitt internet inte funkade rekommenderade Tele2 mig att ta min stationära och sätta mig på balkongen mitt i vintern, för mina väggar kunde ju vara orsaken till dålig mottagning, haha!

    Nåväl, tack för ert bollande! :)
     
  2. Ascii

    Ascii Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    10 163
    Mottagna gillanden:
    3 148

    MINA ENHETER

    Kanonbra val, grattis!
     
  3. Honda

    Honda Ninja Moderator

    Blev medlem:
    19 aug 2014
    Inlägg:
    3 637
    Mottagna gillanden:
    2 638
    Operatör:
    NTT Docomo
    Telefon:
    iPhone XtraShitty Femhundratolv gig

    MINA ENHETER

    Operatör:
    NTT Docomo
    Telefon:
    iPhone XtraShitty Femhundratolv gig
    ROM:
    Kiwi

    Grymt, bara fråga på om du kommer på några problem eller frågor. Vilken färg valde du och hur många GB? :)
     
  4. Eder

    Eder Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2013
    Inlägg:
    359
    Mottagna gillanden:
    97
    Telefon:
    Lenovo P2

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Lenovo P2
    Till prestanda så är ju Iphone en odiskutabel vinnare, men personligen skulle jag alltid välja Android före iOS.