G5 "glapp" i modulluckan

Diskussion i 'G5 - Allmänt' startad av jefflods, 28 jul 2016.

  1. jefflods

    jefflods Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2015
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Funderar på en LG G5 men det som avskräcker mig är att luckan där modulen är inte verkar sitta jämnt med resten av telefonen (den sticker ut). Det verkar även som om det blir ett glapp mellan luckan och resten av telefonen? Den stänger inte jämnt?

    Har ni dessa problem?
     
  2. Wolfy

    Wolfy Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2010
    Inlägg:
    1 247
    Mottagna gillanden:
    109

    MINA ENHETER

    Det förekom en del sådant här innan lanseringen och då främst i youtube-video från personer i usa som fått tidiga batcher. Men jag skulle påstå att de som lanserades i europa var av bättre byggkvalité. Har inte alls sett samma frekvens av detta problem här. Min kanske inte sluter 100% tät, men det finns inte någon
    tätning/o-ring heller så det spelar ingen roll. Jag har förvisso med ett TPU-skal som omsluter alla sidorna
    så min modul blir ändå "inpackad".
    Var med orolig över detta innan lanseringen, men väl i hand blev jag "blown away", det är en grym mobil!

    Men är det så att du köper en G5 och packar upp den och ser att den inte är som du vill ha den så be att få byta den. Vet att det rapporterades i början av lanseringen att en del fått byta mobilen och sedan blivit nöjd, men om den du tittat på är en mobil som sitter i en testpanel" i butik så är mobilen säkert från första batcherna, medan de som säljs över disk är nytillverkade och troligen bättre.
     
  3. vulfgar

    vulfgar Senior Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    14 maj 2011
    Inlägg:
    1 564
    Mottagna gillanden:
    229
    Telefon:
    OP 9

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OP 9
    ROM:
    stock med root
    Info:
    Launcher: Nova
    Jag hittar inget glapp på min. Möjligt att det finns om man kollar med förstoringsglas. [emoji6]
    Jag har en kameramodul till och det är inget glapp när den är är ansluten heller.
    Jag är hittills oerhört nöjd med den här mobilen!
     
    crapmind gillar detta.