Dålig räckvidd via Bluetooth?

Diskussion i 'HTC 10 - Allmänt' startad av alqz, 16 aug 2016.

  1. alqz

    alqz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2015
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,
    Tycker räckvidden på blåtanden är rätt så kort på min HTC 10, bara ett par meter egentligen... Är det flera som har problem med det?
     
  2. minh

    minh Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 dec 2011
    Inlägg:
    248
    Mottagna gillanden:
    31

    MINA ENHETER

    Jag ha lämna in min på service 2 gg nu och är fortfarande inne på service på 2e gg på bluetooth. Men mitt fall var det att den hade svårt att ansluta och åter ansluta sig till enhet
     
  3. alqz

    alqz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2015
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Okej! Det har jag inga problem med. Ansluter sig utan problem till både min klocka och mina högtalare när jag kommer nära. Problemet är när jag streamar musik, börjar hacka bara jag går bort ett par meter från högtalarna om det vill sig riktigt illa...
     
  4. minh

    minh Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 dec 2011
    Inlägg:
    248
    Mottagna gillanden:
    31

    MINA ENHETER

    För mig innan jag lämna in den och hacka den oxå när jag går fram och tillbaka med mobilen i fickan. Efter jag ha fått tillbaka den så ha den svårt att ansluta.
    För jag lämna in den så fort det är nåt fel acceptera inte att en sån dyrt mobil ska krånglar så.
    Jätte nöjd för övrigt annars. [emoji106][emoji106][emoji106]
     
  5. probeb

    probeb Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2013
    Inlägg:
    361
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

    Min fungerar kanon vissa dagar och andra måste jag ansluta om bluetooth för att kunna prata.
     
  6. probeb

    probeb Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2013
    Inlägg:
    361
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

    Min fungerar alltid med musik men ibland går det inte att prata. Måste starta om. Löjligt irriterande.
     
  7. probeb

    probeb Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2013
    Inlägg:
    361
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

    Nu även problem med att jag låter som en robot när jag pratar med Bluetooth. Men hjälper att återansluta SBH70 så fungerar det bra igen. Dock väldigt irriterande på en helt ny mobil..
     
  8. PsychoCheF

    PsychoCheF Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 apr 2010
    Inlägg:
    505
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

    Upplever att alla former av radiosignaler är klart sämre än mina tidigare lurar :-( (htc m7+m8, xperia m.fl)
    Max avstånd mellan router, blåtandsmojänger mm har minskat med runt en tredjedel hos mig.