Fråga: Är S7 så bra som den verkar?

Diskussion i 'Galaxy S7 - Allmänt' startad av rickards, 26 sept 2016.

  1. osvanberg

    osvanberg Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 feb 2012
    Inlägg:
    1 181
    Mottagna gillanden:
    360
    Operatör:
    MyBeat
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 plus

    MINA ENHETER

    Operatör:
    MyBeat
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 plus
    ROM:
    Stock/OneUI
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    IPhone 8
    Haha du ska läsa av SNITTET nedtill. Idag har jag som du ser dödat batteriet genom 4tim streaming utan skärmen på (syns på värdet "enhet vaken".) klart det varierar beroende vad man gör från dag till dag. Men jag pratade igen om snittet.

    Och btw. Jag har inget avstängt förutom Googles platshistorik. Synk, push, mobildata & wifi på dygnet runt.
     
    Last edited: 27 sept 2016
    jnsson gillar detta.
  2. *Anjizen*

    *Anjizen* Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 sept 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag är väldigt nöjd med min S7 med skärmen, kameran och alla funktioner. För mig är batteritiden rätt viktig och jag är nöjd där jag brukar få ut en SOT på minst 6h om jag kör på wifi. Kör jag på mobilnätet blir det ofta inte mer än 4.5h SOT men det brukar räcka ändå :) Hade en annan s7a under en period på några veckor och det batterit var ännu bättre! Hoppas jag kommer upp till samma med denna :P Jag har det mesta igång utom gps och det jag gör mest är att surfa, sociala medier och Spotify.
    Screenshot_20160912-170755.png Screenshot_20160912-170804.png
     
  3. MGustafsson

    MGustafsson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 sept 2016
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    10
    Kika på en G5a. Dom har utbytbart batteri
     
  4. rickards

    rickards Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2010
    Inlägg:
    1 737
    Mottagna gillanden:
    1 060

    MINA ENHETER

    Tack för alla svar, måste dock erkänna att det inte blev som planerat :) Joined the dark side och beställde en iPhone 7 istället... Får se om det är nåt för mig.
     
  5. inact_0030

    inact_0030 Guest

    Lycka till med detta, men du får en sämre kamera, alla seriösa tester visar att S7ans kamera är bättre än iPhone både 7 och 7 plus! Men som sagt det skadar inte att prova på att ha en iPhone då och då för att bli varse om det ytterst tråkiga systemet iOS. Alla borde prova på att äga en iPhone någon gång då och då så man kan se skillnaden mellan ett totalt slutet system och ett betydligt öppnare.