Fråga: Samsung G S7 Edge Ideal of Sweden

Diskussion i 'Galaxy S7 Edge - Allmänt' startad av Likor, 24 sept 2016.

  1. Likor

    Likor Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2011
    Inlägg:
    469
    Mottagna gillanden:
    88
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy A52
    Jag har ett skal från ideal of sweden till min Edge men skulle vilja veta om någon testat magnethållaren man kan montera i tex bilen.

    skulle gärna vilja veta hur bra den sitter?
     
  2. SirHejsan

    SirHejsan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    744
    Mottagna gillanden:
    438

    MINA ENHETER

    Den sitter ganska bra, dock så rör den på sig typ att ena hörnet åker ner pga bilens vibrationer. Det tar iofs en stund men är lite irriterande. Köps med väldigt stor fördel på Ge-kås i Ullared då de tar typ 130 spänn jämfört med 300 på deras hemsida
     
    Likor gillar detta.
  3. Gandolforf

    Gandolforf Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 okt 2014
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    31
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Lenovo P2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Lenovo P2
    Info:
    Nova launcher prime
    Telefon 2:
    LG Leon H340N
    ROM:
    XenonHD
    Telefon 3:
    Sony Xperia Z3 Compact
    Till min Xperia Z3 Compact funkar det lysande. Nu är ju min lur dock lite lättare än din, ca 30 gram tror jag, så det kanske inte hjälper dig...
     
    Likor gillar detta.
  4. BennyB

    BennyB Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 aug 2010
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Skulle inte rekommendera den faktiskt, en stor del av baksidan är inte av metall och fäster inte på magnetfästet. Orsaken till detta (är enligt ioS) att den trådlösa laddningen ska funka med skalet monterat. Problemet är att den inte gör de, Samsung orginal fast-charger blinkar bara till och vägrar ladda... De går att fästa på magnetfästet men inte centrerat på baksidan, då får du sätta fast den längst nere eller uppe, inte klockrent. När jag skrev detta i en recension på deras website tog de bort min review, efter de blir de bojkott av IoS prylar för min del.
     
  5. SirHejsan

    SirHejsan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    744
    Mottagna gillanden:
    438

    MINA ENHETER

    Jag har deras plånbok med deras medföljande magnetskal (ett tunt med en metallbricka inbyggt) på telefonen och jag har inga problem alls med att ladda trådlöst, har dock inte fast charger utan standard trådlös laddning. Skulle aldrig klistra på deras metallbricka på denna vackra telefon.