Hittar inte rätt rom till min S7a

Diskussion i 'Galaxy S7 - ROM-filer och utveckling' startad av Dunderbulle, 13 mar 2017.

  1. Dunderbulle

    Dunderbulle Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 mar 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,

    Jag hade problem med att SD-kortet mountade och dismountade titt som tätt och dum som jag var läste jag att en uppdatering med nyaste romen skulle fixa det här. Tyvärr gick det inte så bra :(

    Så skulle någon vänlig själ kunna länka exakt var ni hittar en rom till galaxy s7 sm-g935f. Kankse tom ett PM med fungerande länk jag kan ladda upp via Dropbox eller något?

    Den jag har nu har jag nämligen tagit den från samsungs egen sida och nu får jag massa felmeddelande om krashade appar och den har 10 sek lagg när jag ska göra något. De länkar som finns i guiden här verkar inte existera eller så är det så många som laddar ner att jag inte hinner med.

    Jag gjorde en factory reset innan jag startade uppdateringen och jag har laddat in alla 4 filer BL, BP, CP, CSC (båda versionerna har jag provat som följer med)

    Mycket mycket tacksam om någon kan hjälpa mig.
     
  2. nagrazol

    nagrazol Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 nov 2014
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Testa om det funkar om du gör en "emergency software recovery and intiilization" med Samsung Smart Switch. Då återställs luren till fabriksåterställningarna med Samsung egen mjukvara.
     
  3. mortuus

    mortuus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 mar 2010
    Inlägg:
    2 647
    Mottagna gillanden:
    621
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G
    Telefon 2:
    Redmi 9
    Platta:
    Shield K1