Underligt beteende Nexus 6P

Diskussion i 'Nexus 6P (2015) - Allmänt' startad av Avarell_Dalton, 20 okt 2017.

  1. Avarell_Dalton

    Avarell_Dalton Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 okt 2010
    Inlägg:
    1 910
    Mottagna gillanden:
    730
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    Skriver mest för att det är intressant, tror faktiskt jag är själv om problemen.
    1. Telefonen sänker ljudet markant i headsetläge körandes Spotify av sig självt, både via bt och trådat, idag faktiskt när jag satt med telefonen i handen, inga volymtryck där inte. kör dessutom en rhinoshield bumber som man knappt kan sänka ljudet med avsiktligt
    2. Startade en timer i googles klockapp, var tvungen att hålla koll på griljeringen av senaste julskinkan (!). När den räknat ned så plingar det till några ggr och så startar telefonen om sig innan jag hinner slå av larmet. Det sker några ggr innan jag hinner avsluta timern och då sluter själva bootloopen
    3. Satte just fingret på fingeravtrycksläsaren för att starta telefonen och så satte en omstart igång

    Jag inbillar mig att det är mjukvarurelaterat och tänker inte köra en återställning, det är jag för lat för. Tänkte bara glädja er som inte lider av detta så här en fredagskväll. Trevlig helg, det ska jag ha!