Införskaffning av acer stream S110

Diskussion i 'Stream' startad av Samuel96, 18 jul 2011.

  1. Samuel96

    Samuel96 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jul 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej jag har länge tänkt skaffa en android och har fastnat för acer stream S110.
    Eftersom den inte har getts ut i sverige så undrar jag om det finns någon hemsida man kan beställa från och om de är pålitliga och bra.:)
     
  2. Flexxy

    Flexxy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2009
    Inlägg:
    594
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER


    Vill inte förstöra din dag men har inte hört mycket bra om Acer stream. Stor och klumpig enligt många, den har ingen uppbackning av developers alls och jag tror inte att Acer kommer uppdatera den.

    Expansys.se är de som haft den innan, men de har inte kvar den vad jag kan se.

    Jag rekommenderar att du köper en Optimus 2X istället, kostar runt 3499 kr och är mycket bättre!
    Vill du ha en billigare telefon och en Acer så är Acer Liquid Metal väldigt bra! 2700 på expansys.
     
  3. Samuel96

    Samuel96 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jul 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Okej, då får jag kolla in dem, tack för tipsen
     
  4. robcar

    robcar Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2010
    Inlägg:
    1 293
    Mottagna gillanden:
    291
    Telefon:
    S24 Ultra

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S24 Ultra
    Jag har haft både dessa mobiler du nämner... :P

    Jag skulle nog på efterhand föredra Acer liquid metal före Optimus. Acer uppdaterar snabbare än LG samt att formatet är skönare.
    Det enda negativ med Metal är att den repas mycket lätt, framför allt i nedre och överdelen där det är krom liknande.
     
  5. Flexxy

    Flexxy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2009
    Inlägg:
    594
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Jag har själv O2X och tycker att det är en awesome mobil... Var väldigt sugen på en Liquid Metal men ville helt enkelt ha en större skärm..

    Det finns ju andra bra telefoner förutom dessa, men dessa två är jävligt prisvärda. Ett annat exempel kan vara Huawei Ideos X5..
     
  6. Flexxy

    Flexxy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2009
    Inlägg:
    594
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Last edited: 25 jul 2011