Fråga: Conny85 vilken blir din nästa...

Diskussion i 'Galaxy S - ROM-filer och utveckling' startad av monster-inc, 24 apr 2012.

  1. monster-inc

    monster-inc Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 sept 2010
    Inlägg:
    49
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    @Conny85 - Det känns som du är den store experten här i forumet, samtidigt som du är väldigt mån om alla. Stort CUDOS till dig!
    Eftersom du är så snäll och hjälpsam så känns det som man skulle kunna få mycket hjälp från dig i framtiden om man vill flasha sin mobil. Jag tycker mig ha läst mellan raderna att du nu har en SGS 1 som du använder mest men vilken kommer din nästa mobil bli? Det känns ju som man borde hoppa på det tåget... :D :teeth:

    Med vänlig hälsning
     
  2. wmb

    wmb Android Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    6 986
    Mottagna gillanden:
    1 938
    Operatör:
    Halebop

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Vi har något som kallas för PM när man vill kontakta en enstaka individ
     
  3. conny85

    conny85 Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2010
    Inlägg:
    3 478
    Mottagna gillanden:
    930
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6
    Telefon 2:
    Oneplus 3
    Tack det var verkligen snällt skrivet av dig. Anser mig dock inte vara någon expert utan jag har bara ett starkt brinnande intresse för mobilteknik av dess slag ;)

    Även om jag är väldigt smickrad av dina vänliga tankar om mig så förstår jag wmb frustration. jag finns alltid på PM och försöker svara i den mån jag hinner. Så du är mer än välkommen att skriva om både himmel och jord :)

    Gällande din fråga så väntar jag på Samsung Galaxy S III. Kommer aldrig lämna min SGS I. Det är min bebis och kommer alltid att vara.
     
    x10_minipro gillar detta.