HasseY
Senaste aktivitet:
21 mar 2024
Blev medlem:
30 dec 2010
Inlägg:
861
Mottagna gillanden:
171

HasseY

Adult Droid, från västkusten

Medlem
HasseY sågs senast:
21 mar 2024
    1. Nevgh
      Nevgh
      Sålde ett par högtalare till HasseY. Mycket snabbt betalning samt trevlig och snabb kommunikation. Mycket seriös köpare som jag gärna göra affärer med i fortsättningen. Rekommenderas varmt!
      1. HasseY gillar detta.
    2. gregorvega
      gregorvega
      Sålde en Polar M600 till @HasseY som swishade samma eftermiddag som vi kommit överens om pris. Rekommenderas.
      1. HasseY gillar detta.
    3. GmbH
      GmbH
      Sålde en laddare till @HasseY, snabb bet via swish. Bra kontakt. Rekommenderas varmt till alla
      1. HasseY gillar detta.
    4. Freddie_
      Freddie_
      Sålde en P10 Plus till HasseY. Han mötte upp mig och det finns bara positiva saker att säga. Seriöst och trevlig bemötande. Rekommenderas.
      1. HasseY gillar detta.
    5. alexelrey
      alexelrey
      HasseY köpte ett par U Jays hörlurar från mig. Blixtsnabb betalning och mycket trevlig! Rekommenderas!
      1. HasseY gillar detta.
    6. Axan
      Axan
      HasseY köpte en kamera av mig. Vi träffades i stan och han är riktigt trevlig. Rekommenderas!
      1. HasseY gillar detta.
    7. Acidmillk
      Acidmillk
      Köpte router av HasseY, swishade och hade routern dagen efter. Mycket snabbt och smidigt!
      Rekommenderas varmt!
      1. HasseY gillar detta.
    8. isakk1
      isakk1
      Köpte en Leeco Le Pro 3 av HasseY, mycket trevlig och snabb på att skicka telefonen efter vi kommit överens. Betalade via Swish och hade telefonen dagen efter, rekommenderas starkt!
      1. HasseY gillar detta.
    9. ReKuFeSiN
      ReKuFeSiN
      Sålde en Leeco Le Max 2 X822 till @HasseY. Vi kom snabbt överens, han swishade och jag skickade. Strålande köpare att ha och göra med, rekommenderas!
      1. HasseY gillar detta.
    10. Prodrive
      Prodrive
      mycket bra och seriös köpare, rekommenderas varmt. betalade med swish för en Mate 9 Pro. +++++
      1. HasseY gillar detta.
    11. opuschen
      opuschen
      Köpte en Garmin-klocka av mig. Mycket trevlig köpare, bra kommunikation. Rekommenderas! :-)
      1. HasseY gillar detta.
    12. Droid82
      Droid82
      Sålde en telefon till HasseY, snabb betalning och trevlig kommunikation, rekommenderas starkt. :)
      1. HasseY gillar detta.
    13. qsecofr
      qsecofr
      Överlät ett 3 mobilt bredband. Bra kommunikation.
      Rekommenderad köpare!
      1. HasseY gillar detta.
    14. Jacob90
      Jacob90
      Sålde Asus T300Chi, mycket trevlig köpare och vi hade en bra kommunikation trots det uppstod problem med den sålda datorn. HassY gjorde en snabb betalning, väldigt bra köpare.
      1. HasseY gillar detta.
    15. BigDick
      BigDick
      Köpte 2x8 GB DDR3. Snabb och smidig affär samt trevlig kille! Rekommenderas! :)
      1. HasseY gillar detta.
    16. Lidback
      Lidback
      HasseY köpte 2st cf-kort, ett 16gb och ett 8gb. Snabb betalning via swish. Rek. att göra affärer med denna person.
      1. HasseY gillar detta.
    17. dermike
      dermike
      Köpte Teclast X98 av HasseY och Swishade betalning. Postades snabbt och som beskriven!
      1. HasseY gillar detta.
    18. uddevallare
      uddevallare
      Sålde en Teclast x98 Surfplatta till HasseY. Inga problem alls, mycket trevlig och bra konversation.
      1. HasseY gillar detta.
    19. Djoa
      Djoa
      Köpte en HTC One av Hassey. Trevlig kille och snabb leverans.
      1. HasseY gillar detta.
    20. tndb
      tndb
      Sålde en Lenovo Zuk Z1 till HasseY för ett tag sedan men glömde lägga ett gott ord (sorry, bättre sent än aldrig? :) ) Inga problem alls, snabb betalning, trevlig och snabb på att svara. Tummen upp!
      1. HasseY gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

  • Laddar...