Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. Jockmokk
      Jockmokk
      Köpte ett minneskort, snabbt fraktat och gedigen uppföljning från start till slut. Rekommenderas varmt!
    2. jhws
      jhws
      Köpte ett Slickwrap skin. Enkelt, snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    3. silverfang
      silverfang
      Köpte två Slickwrap Honeycomb av Timpppa och vi Har gjort några affärer tidigare, blir alltid lika nöjd! Toppen säljare
    4. thelars
      thelars
      Köpte en LG G6 av Timpppa. Snabb och tydlig kommunikation och hade telefonen dagen efter! Har bara gott att säga och rekomenderar verkligen! Stjärna i kanten för honom
    5. sm7tix
      sm7tix
      Köpte en Note 8. Jättesmidig affär. Letar efter like knappen men hittar inte den..
      Mvh Stefan / SM7TIX
    6. zulle
      zulle
      Sålde en LG G Watch R till Timpppa. Fantastiskt smidigt. Rent nöje att göra affär med honom. Rekommenderas varmt.
    7. gualm
      gualm
      Sålde en iPhone SE till @Timpppa , alltid en fröjd att göra affärer med dig!
    8. amstaffpwr
      amstaffpwr
      Köpte en telefon av Timpppa.Mkt bra säljare ,rekommenderas alla dagar i veckan.
    9. Lias08
      Lias08
      Köpte Dbrand Black Dragon till min iPhone 8+, tack för snabb och smidig affär. Lyckades montera den och det blev riktigt bra =)
    10. gooner
      gooner
      Köpte min OP5. Kanonkille och en smidig affär. :)
    11. Lidback
      Lidback
      Timpppa köpte ett tillgodokvitto hos hi-fi klubben av mig. Har gjort flertalet affärer tidigare och har inget att klaga på. Allt går som på räls när man har Timpppa som köpare. Rek. honom starkt.
    12. inact_0018
      inact_0018
      Sålde en Apple Watch till honom. Betalning och kommunikation var kanon! Mycket seriös att göra affärer med. Rekommenderas starkt! +++++
    13. galaxy81
      galaxy81
      Sålde en mobil till @Timpppa trevliga herre. Allt gick som vanligt, smidigt och snabbt. Rekommenderas varmt!
    14. frassedylan
      frassedylan
      Sålde en mobil till @Timpppa. Snabbt och smidigt. Trots att det var repor på mobilen som jag missat var det hela tiden en trevlig kontakt och allt löstes smidigt. Bra kille helt enkelt.
    15. galaxy81
      galaxy81
      Köpte ett dbrand skinn av @Timpppa. Snabb leverans och mycket säker och bra packning. Alltid bra och trevlig att göra affärer med.
    16. Tompa911
      Tompa911
      Mycket bra köpare. Köpte en Galaxy s7 av mig och det gick otroligt smidigt och bra. Bara plus från min sida.
    17. Lidback
      Lidback
      Timpppa köpte 2st biobiljetter av mig. Som alltid, affärerna mellan oss går som en oljad blixt. Rek. honom till framtida affärer.
    18. Finskpinne
      Finskpinne
      Bytte min iphone7 mot en OP5 med timpppa! Som alltid otroligt smärtfritt gick det! Välpaketerat och luren var som beskrivet! Super kille och göra affärer med som vanligt!
    19. Lidback
      Lidback
      Timpppa köpte biobiljett av mig. Vi har gjort flertalet tidigare affärer och det går på räls vid varje affär. Rek. Timpppa starkt.
    20. Liden72
      Liden72
      Köpte en Oneplus 5 av Timpppa. Bra kommunikation och allt kom fram snabbt. Mycket väl paketerat..
      5 av 5 möjliga emoijer!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...