dannejanne
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 10:41
Blev medlem:
23 mar 2011
Inlägg:
9 048
Mottagna gillanden:
8 489

dannejanne

Testpilot: Huawei P40, från Norrköping

Medlem
dannejanne sågs senast:
28 mar 2024 kl 10:41
    1. niclasc
      niclasc
      Köpte en Xiaomi Mi 9T av @dannejanne Snabb och smidig affär som det ska vara
    2. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Köpte en Samsung A70 av denne man. Allt funkade perfekt och supersnabb leverans. Mina varmaste rekomendationer.
    3. Johanvartaget
      Johanvartaget
      Mycket snabb och smidig affär. Telefonen överlämnad knappt 1h efter första kontakt. Rekommenderas.
    4. goldway
      goldway
      Apropå tidigare svar från dig under "Köpråd". Har nu beställt en LG G7 men har börjat fundera på Huawei P20 pro som jag i praktiken kan köpa för 4.000 kr (LG G7 kostade 3.290 kr). Har för mig att du har erfarenhet av båda. Är valet självklart för dig m h t den lilla prisskillnaden och utifrån hur telefonerna presterar?! Själv är jag som sagt en "normalanvändare". Tacksam för all input jag kan få!
    5. zulle
      zulle
      Köpte en LG G7 av dannejanne. Fantastiskt trevlig person och affären skötes enkelt och smidigt. Snabb leverans och telefon precis enligt beskrivning! Rekommenderas varmt som säljare!
    6. grylle
      grylle
      Köpte en ny LG G7 i samköp, snabb tydlig kommunikation, snabb leverans och mycket väl förpackat! Rekommenderad säljare!
    7. flipp
      flipp
      Sålde en Meizu Pro 6 Plus till @dannejanne. Snabb betalning och lätt att kommunicera med. Rekommenderas!
      1. dannejanne gillar detta.
    8. Higgs
      Higgs
      Köpte en Nokia 7 plus. Snabb leverans och bra förpackat. Allt i bra skick som utlovat. Rekommenderad säljare.
    9. tojjetok
      tojjetok
      Köpte P20 pro. Grymt packat, utlovat skick. Trevlig kille bara plus.
      1. dannejanne gillar detta.
    10. Kixx
      Kixx
      Gjorde ett byte med DanneJanne F2F. Inga konstigheter alls. Rekommenderas varmt!
    11. DaLemon
      DaLemon
      Snabb kommunikation, trevlig, packade exemplariskt, skickade snabbt. 5 guldstjärnor av 5 möjliga. En kille att lita på!
    12. Deadman666
      Deadman666
      Trevligt att göra affär med snabbt o smidigt kan verkligen rekommendera dannejanne
    13. R3b0rn
      R3b0rn
      Mycket trevlig kille det här. Köpte en Xiaomi Mi MiX av han och den var precis som utlovat, helt i nyskick.
      Snabb kontakt och grymt förpackat. Tack för allt! Kan gladeligen rekommendera Daniel!

      Exemplarisk!
    14. dalton
      dalton
      Trevlig säljare. Hjälpte mig massor med den nya telefonen. Rekommenderas.
    15. R530
      R530
      jag vet att det är wp men tänkte på själva telefonen, alltså hårdvaran.. det ser inte ut som en lumia för skärmkanten är ju mycket mindre.. det kanske är en mockup någon gjort?
    16. R530
      R530
      hej, den telefonen du har som din profilbild..finns den på riktigt eller är det bara en mockup?
      Ifall det finns pma gärna vilken det är. ha det
    17. Izozimo
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Norrköping
    Telefon:
    15 Pro Max Xiaomi 13 Pro Xperia 5V

    Signatur

    http://dj-designs.se
    http://dj-designs.deviantart.com (för nostalgiska syften)

    "Who is SuperB? and why are you talking about his Kernel in this thread?"
  • Laddar...