Gurex
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 09:01
Blev medlem:
27 maj 2011
Inlägg:
1 159
Mottagna gillanden:
222

Har som vän 3

Gurex

Senior Droid

Medlem
Gurex sågs senast:
28 mar 2024 kl 09:01
    1. galaxy81
      galaxy81
      Köpte en laddare av @Gurex. Trevlig person som skicka omgående efter betalning. Allt i sin ordning när den kom fram. Rekommenderas varmt.
    2. huttala
      huttala
      Sålde Mi band 2 till Gurex, han betala snabbt och kommunikationen var utmärkt. Trevlig köpare!
    3. mrfrozen
      mrfrozen
      Sålde högtalare till gurex. Allt gick smidigt, trevlig köpare.
    4. Fräsen
      Fräsen
      Köpte en Zuk z2
      Positivt: Snabb kommunikation, Skickade fort.
      Negativt: Inget
    5. Dan1jel
      Dan1jel
      Gurex kompis köpte min Apple Airport Express, trevlig köpare samt mellanhand! Rekommenderad!
    6. tpalsson
      tpalsson
      sålde en MacBook Pro 15" late '08 till Gurex... Blev lite strul med den, men med Gurex stora tålamod och intresse så löste det sig på bästa sätt... Tillitsfull och seriös köpare, inga problem med köpet alls! Sälja till Gurex rekommenderas.
    7. mjukis
      mjukis
      Köpte en Xiaomi Mi5 som tidigare varit ägd av Gurex och fick snabb hjälp med att koppla loss den ifrån Gurex MIUI-konto. Schysst!
    8. Axan
      Axan
      Sålde en dashcam till Gurex. Inga problem alls
    9. strangelovee
      strangelovee
      Köpte en klocka av mig, smidig affär
    10. pemell
      pemell
      Köpte en OnePlus 3 och allt gick superbra. Rekommenderas
    11. Ronii10
      Ronii10
      Köpte en Oppo Find 7 av Gurex gick hur smidigt som helst. Trevlig kille rekommenderas starkt!
    12. erik90
      erik90
      Köpte en Chromecast Audio av @Gurex. Bra kommunikation och supersnabb leverans! Rekommenderas som säljare!
    13. Mint
      Mint
      Sålde en htc m9 till Gurex! Snabb och trevlig affär! Rekommenderas
    14. niclasc
      niclasc
      Köpte en Xiaomi Redmi 3 av Gurex. Bra kommunikation och snabbt skickat. Kanonsäljare
    15. M.K.
      M.K.
      Köpte Gurex OPPO R7S på distans med förskottsbetalning via Swish. Hade bråttom att få hem den så vi kom överens om att den skulle skickas nästkommande vardag. Gurex skickade den som utlovat så jag fick hem den i tid, telefonen var precis enligt beskrivningen och dessutom mycket välpaketerad! Tusen tack för en smidig affär!
    16. kalleboston
      kalleboston
      Jag sålde en digitalkamera till Gurex. Rekommenderas som köpare! Inga konstigheter :)
    17. Flagellant
      Flagellant
      Köpte lur på distans. Inga problem. Trevlig och proffsig. Kan bara instämma med kören: rekommenderas.
    18. lohoffsson
      lohoffsson
      Bestämde mig för att köpa en mobil av Gurex vilket resulterade i en väldigt smidig och snabb affär. Jag är väldigt nöjd med både priset och skicket av telefonen. Tveka inte på att göra affärer med denna man!
    19. Dawnengine
      Dawnengine
      En väldigt snäll person, rekommenderar starkt!
    20. Ronii10
      Ronii10
      Köpte en Powerbank från Gurex inga problem som helst rekommenderas starkt!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Signatur

    Jag använder Tibber, det digitala elbolaget som ger dig full kontroll och gör elräkningen lägre med smart teknik utan bindningstider och påslag. Testa du också så får vi båda 500 kr att handla smarta prylar för! Du har blivit inbjuden till Tibber!
  • Laddar...