selko
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 21:33
Blev medlem:
15 maj 2011
Inlägg:
1 687
Mottagna gillanden:
431
Ort:
Umeå
Sysselsättning:
Lärare

selko

Senior Droid, från Umeå

Medlem
selko sågs senast:
Engaged in conversation, 28 mar 2024 kl 21:33
    1. tndb
      tndb
      Sålde en telefon till selko där luren visade sig vara defekt i kameradelen som jag inte upptäckt innan (pixelfel/garantifel) vilket vi diskuterade och beslutade att jag återbetalade. Selko var kanon att diskutera med och returnerade varan som utlovat :)
      1. selko gillar detta.
    2. easycure1974
      easycure1974
      Sålde ytterligare en Honor 8 till @selko - smidigt och härligt som vanligt att göra affärer med honom
      1. selko gillar detta.
    3. Azur
      Azur
      Köpte en Nexus 5 som reservlur av selko, väldigt snabb och smidig affär, rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    4. Geggan
      Geggan
      Köpte en Sony Xperia X Compact av selko. Allt levererades enligt beskrivningen och var väl inpackat. Rekommenderas som säljare!
      1. selko gillar detta.
    5. jollelund
      jollelund
      Sålde en Honor 8 till Selko. Allt gick väldigt snabbt och smidigt, mycket trevlig kille att göra affärer med. Rekommenderas varmt!
      1. selko gillar detta.
    6. have.heart
      have.heart
      Sålde en Honor 8 till @selko och det var som det alltid brukar vara snabbt och enkelt. Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    7. Perlisch
      Perlisch
      Selko köpte en Nvidia sheild TV av mig. Trevlig kontakt inga krångel. Erbjöd själv att betala i förskott. Mycket bra ++++
      1. selko gillar detta.
    8. easycure1974
      easycure1974
      Sålde en Honor 8 till Selko och det var som vanligt med honom en snabb och smidig historia. En till 110% pålitlig köpare/säljare!
      1. selko gillar detta.
    9. avenger
      avenger
      Sålde en Galaxy A5 och en JBL flip 3 till selko. Snabb betalning. Inga konstigheter.
      1. selko gillar detta.
    10. marmil85
      marmil85
      Köpte en s7 edge av @selko, snabb leverans och bra kommunikation, rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    11. nire431
      nire431
      Sålde en S7 edge till @selko inga konstigheter pengarna på kontot telefonen skickad.
      1. selko gillar detta.
    12. Str0be
      Str0be
      Köpte en Honor 8 av selko. Det blev en riktigt snabb och pålitlig affär med honom! Rekommenderas mycket varmt! :)
      1. selko gillar detta.
    13. bozzo70
      bozzo70
      Selko köpte Z5 compact samt Xperia ray av mig.
      Väldigt positivt bemötande, snabb betalning via swish.
      Kan rekommederas.
      1. selko gillar detta.
    14. gualm
      gualm
      Sålde en Nexus 6P till @selko, killen betalade snabbare än sin egen skugga! Tack för ännu en fin affär,
      1. selko gillar detta.
    15. Jockmokk
      Jockmokk
      Sålde en Huawei P8. Betalade direkt via swish. Bra och trevlig att kommunicera med :) Hoppas du är nöjd!
      1. selko gillar detta.
    16. gualm
      gualm
      Sålde en vit Samsung Galaxy Note 3, snabb betalning bra kommunikation. Välkommen åter!
      1. selko gillar detta.
    17. Etienne
      Etienne
      Sålde en iPad till Selko. Allt i sin ordning, betalat och klart! Tack för affären! :)
      1. selko gillar detta.
    18. Roshag
      Roshag
      selko köpte Kinect för Xbox One av mig affären gick smidigt, trevlig person att ha o göra med. Rekommnderas varmt.
      1. selko gillar detta.
    19. J.M.E
      J.M.E
      Jäkligt trevlig köpare med rak och enkel kommunikation, rekommenderas varmt.
      1. selko gillar detta.
    20. wrkdrojd
      wrkdrojd
      Snabb och trevlig köpare! 10/10+
      1. selko gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Umeå
    Sysselsättning:
    Lärare
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3
    Platta:
    iPad Air
  • Laddar...