Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. Finskpinne
      Finskpinne
      Köpte en ifåne 7 av timpappa! Flång ny och helt underbar kommunikation och snabb leverans! Har gjort affärer innan men han och kan bara fortsätta att rekommendera denna herre!
    2. maccis
      maccis
      Köpte två powerbanks, supersnabb leverans! Rekommenderas!
    3. easycure1974
      easycure1974
      Sålde en S8+ till Timpppa och det var bra och trevlig konversation och smidigt på alla sätt, bara rekommendationer
    4. Psicosis
      Psicosis
      Köpte en Moto 360 2nd gen av Timpppa. Mycket trevlig och ordentlig säljare. Rekommenderas varmt!
    5. Finskpinne
      Finskpinne
      Köpte ett skin till S8 av timpappa, supersmidig och håller garanterat som precis när jag köpte ett skin av han till min S7!
      Superkille!
    6. silverfang
      silverfang
      Köpte en Galaxy s8+ av Timpppa. Snabb och smidig affär som vanligt!
    7. mange76
      mange76
      Sålde min iPhone 7 plus till @Timpppa. Mycket trevlig och seriös kille. Pratade och gjorde upp detaljerna via telefon. Inga konstigheter alls och han betalade samma dag han hämtat upp telefonen hos postombudet. Rekommenderar honom verkligen.
    8. Allison
      Allison
      Köpte en Galaxy S7 av denna trevliga herre, telefonen kom fram oskadd, snabb och smärtfri leverans och väldigt bra kommunikation!
      Bra säljare, snabba svar, varan var enligt beskrivning i annons, hjälpsam vid funderingar jag hade före och efter köp! :-)
      10/10, gör gärna flera affärer och rekommenderar varmt.
    9. Finskpinne
      Finskpinne
      Köpte ett skin till S7, var precis som utlovat och snabbt skickat! Mycket trevligt att göra affär med han!
    10. silverfang
      silverfang
      Alltid lycka trevligt och göra affär med timpppa, ,
    11. Jockmokk
      Jockmokk
      Gjorde ett distansbyte med Timpppa, sjukt smidig och trevlig kille. Allt som utlovat och riktigt trevlig att prata med :) Trygg affär från början till slut, mina varmaste rekommendationer!
    12. Jockmokk
      Jockmokk
      Köpte ett dbrand till en S7. Snabbt levererat, trevlig kommunikation! Jag är nöjd :)
    13. 220volt
      220volt
      Köpte ett skin av @Timpppa, trevlig kontakt och snabb leverans. Rekommenderas varmt!
    14. gneken
      gneken
      Köpte ett dBrandskin av Timppa. Enkel och snabb kommunikation. Allt levererades som förväntat. Rekommenderas!
    15. dek
      dek
      Sålde en Galaxy S7 edge till Timpppa, snabb och smidig affär! Rekommenderas :)
    16. swiftier
      swiftier
      Köpte en iPhone 7 av @Timpppa på distans och de funkade riktigt bra! Snabbt och enkelt
    17. easycure1974
      easycure1974
      Sålde en Apple Watch till @Timpppa och han kom och hämtade den. Snabb och smidig affär och han är en trevlig kille - bara rekommendationer från min sida!
    18. joama73
      joama73
      Köpte två hörlurar av Timpppa, snabb och smidig affär med bra kommunikation, kan verkligen rekommendera honom som säljare.
    19. silverfang
      silverfang
      Köpte en Apple tv 2. Snabb och smidig affär som alltid!
    20. jimpa77
      jimpa77
      Sålde en Honor 8 till Timpppa,snabb betalning och kommunikation +++++++
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...