thelars
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 23:43
Blev medlem:
20 aug 2013
Inlägg:
312
Mottagna gillanden:
296
Ort:
Örebro

thelars

Teen Droid, från Örebro

Medlem
thelars sågs senast:
28 mar 2024 kl 23:43
    1. Zoobo
      Zoobo
      Köpte en telefon av denne Apple älskare:-)
      Snabbt skickad och välpaketerad rekommenderas verkligen.
      1. thelars gillar detta.
    2. tojjetok
      tojjetok
      Sålde en Iphone 7 plus, snabb betalning. Enkel och god kommunikation bara +++
      1. thelars gillar detta.
    3. Perlisch
      Perlisch
      Köpte en Apple watch av thelars. Snabba svar trevlig kille och väldigt snabb leverans allt var som utlovat. Klockrent! Rekommenderas varmt.
      1. thelars gillar detta.
    4. gssdroid
      gssdroid
      Köpte en 6P, skickades omgående. Inget knussel, thelars levererade i en stund av nöd. Två tummar upp!
      1. thelars gillar detta.
    5. Sphex
      Sphex
      Sålde en 6P, köparen betalde direkt och det var bra kommunikation
      1. thelars gillar detta.
    6. Naruto
      Naruto
      Köpte en iPhone 7 av thelars och den var som beskrivet. Säljare rekommenderas.
      1. thelars gillar detta.
    7. msandstedt
      msandstedt
      Köpte en Huawei P10 av thelars, funkade bra, bra kommunikation och telefonen var i skick enligt beskrivning.
      1. thelars gillar detta.
    8. rickards
      rickards
      Sålde en iPhone 7 till thelars, som hämtade upp den personligen. Mkt trevlig kille.
      1. thelars gillar detta.
    9. sopaj96
      sopaj96
      Köpte en iPhone 7 Plus igår, mötte upp honom. trevligaste killen på forumet tror jag, bra på att svara och allt var i kanon skick!
      Finns inget alls att klaga på, 1000/10
      1. thelars gillar detta.
    10. Prodrive
      Prodrive
      bytte mina Sony lurar mot ett par Earin lurar. mycket bra och ärlig person. snyggt packeterad och trevlig. rekommenderas varmt
      1. thelars gillar detta.
    11. flat7
      flat7
      Köpte en Mac mini av thelars. Väldigt snabb och smidig kommunikation och macen, den fungerar kalasbra!
      1. thelars gillar detta.
    12. Mobik
      Mobik
      Köpte ett UAG Monarch till S8 av Lars. Bra kommunikation och snabb leverans. Rekommenderas!
      1. thelars gillar detta.
    13. Oskifer
      Oskifer
      Bytte en Iphone mot en Samsung med thelars. Jättetrevlig och funkade smidigt.
      1. thelars gillar detta.
    14. semlan
      semlan
      Sålde en P9+ till thelars, väldigt trevlig kille, betalade via swish och hämtade upp den själv hos mig. Bara att rekommendera som köpare.
      1. thelars gillar detta.
    15. tojjetok
      tojjetok
      Köpte en ZTE Axon 7 bra kommunikation snabb svar och mobil i utlovad skick. 110%GG
      1. thelars gillar detta.
    16. hickan
      hickan
      Köpte en iPhone 7 Plus av Lars, jätte trevlig och enkelt att ha att göra med. Perfekt packat och skick som utlovat. Goodguy!
      1. thelars gillar detta.
    17. kissidor
      kissidor
      thelars köpte en telefon av mig - mycket trevlig och seriös köpare och affären gick därefter, dvs väldigt snabbt och smidigt. rekommenderas varmt!
      1. thelars gillar detta.
    18. Liden72
      Liden72
      Köpte Airpods av Lars. Ärlig pojk:) Jag swishade i förskott och fick lurarna dagen efter via posten. 5 droider i betyg!
      1. thelars gillar detta.
    19. gneken
      gneken
      Köpte två skärmskydd och ett skal av Lars. Allt gick bra och kommunikationen va bra trots helg. Ena skärmskyddet skadades vid frakten, men det löste Lars blixtsnabbt. Tummen upp och varma rekommendationer!
      1. thelars gillar detta.
    20. Jockmokk
      Jockmokk
      Köpte en telefon av Lars. Snabbt skickat, välpackat och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
      1. thelars gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Örebro
  • Laddar...