fluppen
Senaste aktivitet:
17 apr 2024 kl 14:51
Blev medlem:
15 dec 2011
Inlägg:
2 598
Mottagna gillanden:
424

Har som vän 1

Ort:
Halmstad
Sysselsättning:
Ölbryggare

fluppen

Professional Droid, från Halmstad

Medlem
fluppen sågs senast:
17 apr 2024 kl 14:51
    1. Matteus
      Matteus
      Sålde en Mi Mix till fluppen och han var en bra köpare och vi hade bra kommunikation. Han rekommenderas.
    2. Carre_80
      Carre_80
      Köpte en Mi Max 2. Bra kommunikation och mobilen skickades snabbt. Allt utan krångel.
      Tack för affären!
      1. fluppen gillar detta.
    3. Winestone
      Winestone
      Hej Fluppen, gör du öl?

      Mvh Dougge i Halmstad
      1. fluppen
        fluppen
        Tja.
        Jag har bryggt öl på Krönleins i nästan 18år, sadlade om och blev anläggningstekniker
        11 jan 2018
        Winestone gillar detta.
      2. Winestone
        Winestone
        Jag är vinmakare, har just bosatt mig i Halmstad. Senast 15 åren jobbat med produktutveckling inom sprit sektorn. Håller på med ett projekt, tillverka Rom på sockerbeta. Jag började projektet 2013 och 2014 fick jag Rom karaktär.
        13 jan 2018
      3. fluppen
        fluppen
        Spännande, har du egen verksamhet då eller ?
        14 jan 2018
    4. druven
      druven
      Köpte en Elephone S8. Väldigt snabb och bra kommunikation. Telefonen var bra förpackad och skickades snabbt. Rekommenderas!
    5. Sudden
      Sudden
      Sålde en iPad till Filip, betalade snabbt via swish och bra kommunikation.
      Rekommenderas varmt!
    6. tojjetok
      tojjetok
      Köpte en 5t 128gb. Grym säljare. Snabba svar bra kommunikation. Allt enligt beskrivning. Proffspackat bara +++ 100% GG
    7. Oceanic
      Oceanic
      Mycket bra och seriös säljare som skickar snabbt och gick till och med tidigare från jobbet för att hinna med innan tömning, trevlig kommunkiation och varan (xiaomi mi mix) var i perfekt skick enligt beskrivningen rekomenderas varmt!
      1. fluppen gillar detta.
    8. GmbH
      GmbH
      Köpte en surfplatta av @fluppen. Super kommunikation, väldigt bra packat. Varan är i superskick=enligt beskrivning. Toppen säljare
      1. fluppen gillar detta.
    9. johanc84
      johanc84
      Sålde en note 8 till Filip och det gick kanon :) snabb betalning och väldigt smidigt :)
      1. fluppen gillar detta.
    10. Jeppel78
      Jeppel78
      Köpte en Op5. Snabb leverans samt välpacketerad. Rekommenderas.
      1. fluppen gillar detta.
    11. GmbH
      GmbH
      Sålde ett skal till @fluppen , snabb betalning via swish. inga konstigheter alls
      rekommenderas till alla
      1. fluppen gillar detta.
    12. silverfang
      silverfang
      Köpte en galaxy s8+ av floppen. Toppen säljare,Bra packeterad och snabb leverans. Rekommenderas!
      1. fluppen gillar detta.
    13. Adler
      Adler
      Jättebra säljare, köpte ett Oneplus 3-skal av honom. Snabb leverans och bra kommunikation!
      1. fluppen gillar detta.
    14. tojjetok
      tojjetok
      Bytte mate 9 pro mot Axon 7 snabbt smidigt och enkelt
      1. fluppen gillar detta.
    15. Jockmokk
      Jockmokk
      Sålde en Honor 8 på distans. Snabb betalning via swish och kommunikationen var toppen :) Kan varmt rekommenderas!
      1. fluppen gillar detta.
    16. Ekman
      Ekman
      Köpte powerbank utan bekymmer! Rekomenderas:)
    17. Finskpinne
      Finskpinne
      Super grym kille och göra med! Gick smidigt som faen och produkten var super skick!

      Rekommenderas starkt!
    18. leolulz
      leolulz
      Fluppen köpte en Mi5 av mig. Inga problem alls, smidigt och snabb på kommunikationen. Rekommenderas!
    19. Keelhauled
      Keelhauled
      Fluppen Köpte en Oneplus 3 av mig.väldigt trevlig, snabba svar, snabb betalning. Rekommenderas stark!
    20. SHM
      SHM
      Lyhörd säljare som ordnade en snabb och smidig affär. Väldigt tålmodig säljare. Varan enligt beskrivet skick. Rekommenderas varmt!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Halmstad
    Sysselsättning:
    Ölbryggare
  • Laddar...