telefonen har låst sig...

Diskussion i 'Blade' startad av b75, 5 jan 2012.

  1. b75

    b75 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej..

    Har ett problem med yngste pojkens telefon som han har låst..Han fick sin storebrors telefon (zte blade) med tillhörande gmail konto..Han fipplade med grafiska lösenord och lyckades att låsa mobilen,vilket nu kräver gmail konto uppgifterna,som store grabben inte kommer ihåg.Finns det något sätt att komma runt detta och återställa telefonen till ursprungsläget.

    m v h

    b75
     
  2. AntonPettersson

    AntonPettersson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2011
    Inlägg:
    64
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Finns det ingen ''Har du glömt ditt grafiska lösenord'' ruta? Det fanns det när det var en som låste min mobil. Annars kan ni ju kolla på datorn efter uppgifterna. Alltså försöka att logga in på gmail konto. Där kan man nog trycka på en ''Har du glömt ditt lösenord'' ruta och få den skickad till sin andra e-mail adress.

    /// Anton
     
  3. b75

    b75 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER


    tack för snabbt svar.problemt är att grabben slått in felaktigt grafiskt lösen 5 ggr, samt att jag har hela familjens gmail konton länkade till min e-mail.vet inte om jag får problem med de andra kontona om jag gör en "recovery"

    m v h
     
  4. AntonPettersson

    AntonPettersson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2011
    Inlägg:
    64
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Jag skulle inte tro att du får problem med de andra mobilerna om du gör en recovery, annars kan du ju länka om de andra kontona till varje persons egen e-mail

    ///Anton