samsung galaxy tab 3 7.0

Diskussion i 'Samsung' startad av Hallberg84, 26 nov 2013.

  1. Hallberg84

    Hallberg84 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2011
    Inlägg:
    333
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Ska det inte gå att uppdatera plattan till 4.2 ?

    på vissa sidor står det android version 4.2.2 andra 4.1.
    i de man köper nu (iaf min) så är det android 4.1.2, och enligt plattan samt kies så finns det ingen uppdatering. blir galen i min förvirring :)
     
  2. kjo

    kjo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2011
    Inlägg:
    50
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har på min Galaxy Tab 2 10,1 uppdaterat till 4.2.2.
    Men jag ångrar detta eftersom den lilla ikonen längst ner för skärmdump försvann. Jag har försökt ta skärmdumpar med strömknappen och ljudknappen, som rekommenderas, men har inte lyckats. :( Någon som har tips på hur man tar skärmdump på annat sätt? Visserligen finns appar, men då måste man roota och det känner jag inte för.
    Några större fördelar med den nya versionen har jag inte märkt av än.
     
  3. piconord

    piconord Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2013
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nej den nya versionen suger hårt. Har bara slöat ner den lilla värdelösa plattan ännu mer.

    Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
     
  4. imbee

    imbee Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2010
    Inlägg:
    78
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Sitter också här med en tab 3 7.0 och är lite besviken över att det är 4.1.2
    Det jag saknar är fleranvändarstödet. Någon som testat att roota och lägga in något annat? CM exempelvis?
     
  5. iNDePeNDeNt

    iNDePeNDeNt Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2010
    Inlägg:
    336
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Borde inte 4.3 vara den som närmast är på ingång? Dottern funderar på att köpa en, men oroar mig lite över alla frysningar som det står om i omdömen på Prisjakt.. Men finns det verkligen någon bättre platta i samma prisklass? Har själv funderat på en, och man kan ju knappast jämföra den med plattor som kostar från 2000, så om man jämför med dem i samma prisgrupp så måste den väl stå sig bra?? Har tagit på någon Denver platta och liknande och får intrycket av att Samsungen håller bra mycket högre klass, lr är jag ute och cyklar?
     
  6. Bappe

    Bappe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 sept 2013
    Inlägg:
    137
    Mottagna gillanden:
    49
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 7

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 7
    jämförde min tab 3 mot en polares denver platta för 599:- på maxi, denverplattan har lite sämre skärm och upplösning (mycket sämre tom...) men den flöt på betydligt bättre!

    har dock testat att dra ner animeringshastigheten på min tab fron 1 till 0.5, plattan är lite segare hela tiden, men hänger sig inte lika ofta nu iaf.

    EDIT: Plattan hänger sig nästan lika mycket fortfarande, denna kommer förmodligen snart att finnas under säljes tråden!!

    bästa plattköpet idag borde väl va nexus 7 2012 års modell, finns för runt 1500:- på tex bazula, alt nexus 10 från samma butik
     
    Last edited: 2 jan 2014
  7. luddwig

    luddwig Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2011
    Inlägg:
    472
    Mottagna gillanden:
    52

    MINA ENHETER

    Jag rootade min platta. SM-t210 sedan dess har den inte hängt sig en enda gång. Den gjorde det innan, hela tiden. Nu funkar den helt perfekt. Klart prisvärd i mitt tycke.

    Skickat från min SM-T210 via Tapatalk 2
     
    Last edited: 13 maj 2014