Hobbyutvecklare

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Chatastropher, 16 mar 2012.

  1. Chatastropher

    Chatastropher Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 dec 2010
    Inlägg:
    374
    Mottagna gillanden:
    31
    Telefon:
    Samsung S8

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung S8
    Telefon 2:
    Oneplus 2
    Telefon 3:
    Onplus One
    Hej!

    Ville bara kika om det finns någon där ute som är intresserad av att samarbeta lite då jag i princip har 0 kunskap om apputveckling. Jag har haft min hemsida i några månader och gjort några appar, som dock är typ likadana.. Då jag inte har möjlighet att "go to the next level" så undrar jag om nån är intresserad? Developer Console är såklart redan betalad av mig och vinsten från Google delas broderligt. Just nu är det bara "kaffepengar" som kommer in men lär ju öka om jag får hjälp.
    Detta är inte något jätteseriös utan bara som en hobby. Om du är intresserad eller undrar nåt, svara PM här på Swedroid. Tar för givet att du kan java xml etc för apputveckling, vore grymt om du kan utveckla spel och/eller har några appidéer!


    Fred ut :cool:
     
  2. nadam

    nadam Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2010
    Inlägg:
    182
    Mottagna gillanden:
    31
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Sony Xperia XZ1 Compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Sony Xperia XZ1 Compact
    Svårt att se vad du själv skulle bidra med, men jag kollade upp din sida och du verkar rätt bra på grafik, vilket många utvecklare är mindre bra på. Kom gärna förbi nästa Stockholm Android. Det är ett bra tillfälle att lära känna andra utvecklare och flera håller på med just spelutveckling.
     
  3. hiitti

    hiitti Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jan 2011
    Inlägg:
    212
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Lite intressant, jag är helt usel på det grafiska vilket mina appar (särskilt blopper) lider av.