Fråga: voodoo ljud i ics

Diskussion i 'Nexus S - ROM-filer och utveckling' startad av moondust, 4 maj 2012.

  1. moondust

    moondust Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2011
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!

    Det var ett tag sen jag loggade in här, jag har varit supernöjd med stock 4.0.4 men jag saknar mitt voodoo ljud som jag hade i höstas.

    Hur får jag tillbaka det fantastiska ljudet som voodoo gav? (Jag vill ha ics)

    Tack på förhand! /Tony
     
  2. eidos

    eidos Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 feb 2010
    Inlägg:
    295
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Kolla in guiden på ex www.nexusshacks.com, eller den på svenska som finns här på forumet, för att skaffa SU rättigheter (root), väldigt enkel och bra med steg för steg video och sedan in med en kernel som klarar voodoo appen. Finns många bra att välja mellan på xda forumet och dom är väldigt enkla att flasha in.
     
  3. moondust

    moondust Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2011
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag får inte telefonen installerad i windows 7, har testat med flera olika drivrutiner och det fungerar inte, vilken kör ni med?
     
  4. eidos

    eidos Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 feb 2010
    Inlägg:
    295
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Den ska heta någonting med USB och sedan sluta med .inf, du ska finna den i zip paketet som du laddade hem från nexusshacks.com, om det är den guiden du följer, och om inte det fungerar kanske du kan prova att ladda hem zip filen från den äldre guiden och testa den. Om inte det fungerar får du återkomma så kan jag kolla min dat när jag kommer hem. Lycka till.
     
    TechNoir gillar detta.