Vad skulle få er att köpa en LG igen?

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av stantemo, 10 feb 2012.

  1. Hitman TheSwede

    Hitman TheSwede Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2011
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Aldrig mer betala för en lg för telefonerna är ren skit.
     
  2. Xdroidx

    Xdroidx Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2012
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har varit ganska nöjd med min LG telefon förutom att jag tycker de segat lite väl med uppdateringarna och varit dåliga med kundkontakten.
    Det som skulle behövas är väl att de gör något riktigt orginellt och nyskapande som gör mig sugen att handla just från dem.
     
  3. Cylon

    Cylon Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 aug 2009
    Inlägg:
    754
    Mottagna gillanden:
    31

    MINA ENHETER

    Jag ska köpa lte2, jag funderade på och köpa s3 tills igår. Men lte2 är presis det man vill ha : stort batteri , 2gb ram, inte pentile, och lte.

    Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2
     
  4. Wimz3n

    Wimz3n Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 sept 2011
    Inlägg:
    379
    Mottagna gillanden:
    60

    MINA ENHETER

    Funkar väl en kvart, sen så kommer nästa androidversion och då står man med skägget i brevlådan... igen.
    Om LG kunde bevisa att dom fixar eftermarknaden så känns det intressant men nu? Nej!

    Första misstaget LG gjorde med O2X va att hävda snar uppdatering... i flera omgångar, sen att dom inte sätter press på nVidia om drivisar. Och nu att dom först uttalar sig om att "vara bland de första som får ICS..." Känns som om mytomanbolaget fortfarande inte lär sig. Hoppas nu att de flesta väljer att avstå från LG ett tag tills de ordnat denna svaghet de besitter.

    Men jag kan hålla med om att det suger lite att få köpa en lte2. Denna känsla hade jag iofs med min O2X.
     
    Steel gillar detta.