Säljes: Obruten Note TROLIGTVIS låst till Tre (Byten intressant även olåst Note!)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av LaRoux, 27 apr 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. LaRoux

    LaRoux Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    21 jun 2011
    Inlägg:
    121
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Och ja, det kan jag, men det finns absolut noll anledning för mig att lägga ned tid på detta och detsamma bör ju gälla dig?

    Nae, nu får ni ha så kul i denna tråden.

    Skickat från min U20i via Tapatalk 2
     
  2. selko

    selko Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2011
    Inlägg:
    1 687
    Mottagna gillanden:
    431
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3
    Platta:
    iPad Air
    Sen har jag väl inte sabbat någon affär. Jag tror att alla vill göra affär med dig om du först skickar telefonen och sen låter köparen betala efter att han fått hem den. Du är kanske inte oärlig heller, men mot mig, sydou och Ekman har du inte varit ärlig i alla fall
     
  3. selko

    selko Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2011
    Inlägg:
    1 687
    Mottagna gillanden:
    431
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3
    Platta:
    iPad Air
    Nej, för mig handlar det om att jag vill göra rätt för mig. Har du skickat pengarna innan den 25e mars då jag fick tillbaka pengarna på mitt konto vill jag veta det för att ge tillbaka till dig den summan och be om ursäkt för allt. Du ska inte behöva betala tillbaka dubbelt till mig och sydou. Jag är beredd att ge tillbaka pengarna till dig om det visar sig stämma att du gjort en överföring, även om jag inte fick den. Jag lovar att jag är helt ärlig och att du kommer få det om det visar sig stämma. Det kan du bara göra genom att be din bank ditt kontoutdrag till min bank och sen kan jag kontrollera det. Det handlar inte om mycket i tid (10 minuter) och alla skulle göra det om de varit i din situation där du påstår att du fått överföra två gånger samma summma (1650 kr).

    Sen har du inte svarat på vad du heter och vad din tjej heter? Kan du svara på det också?
     
  4. sydeu

    sydeu Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2011
    Inlägg:
    1 578
    Mottagna gillanden:
    426
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10
    Platta:
    iPad Pro 10.5
    ROM:
    iOS 12
    Har inte läst igenom inläggen här men både jag och selko köpte mobiler av laroux utan att få dem. Vi skickade pengar och ingenting hände, krångel hit och dit pga olika saker enligt laroux. När en månad gått och ingen av oss fått varken mobil eller pengar tillbaka tröttnade vi helt och fick genom lite privat detektivarbete fram hans adress och flickvän och användarnamn på diverse hemsidor. Kan länka lite intressanta inlägg från flashback bland annat där det verkar som han scammat folk (hans "kompis" står det förstås i tråden). Men när vi berättade allt vi visste för honom och hotade med polisanmälan fick vi äntligen tillbaka pengarna.

    Om ni vill göra affär öga mot öga med honom så fine, nu har ni blivit varnade.

    Jag tror personligen att det här är ett sätt för laroux att låna pengar utan att betala ockerränta till smslån, men det gör det absolut inte okej.
     
    Last edited: 28 apr 2012
    Linusen och arne.anka gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.