Problem: Varm note vid normalt användande

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Subbzor, 19 apr 2012.

  1. Subbzor

    Subbzor Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 apr 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Fick igår min Note på posten och har hunnit testa den lite. Nu har jag uppmärksammat att den blir överdrivet varm när den används. Kan vara sms, surf osv. Min förra telefon, samsung galaxy S blev inte varm på detta sättet så jag funderar på om det är något knasigt med min Note eller om det är så att den blir lite varmare än andra telefonen pga sin storlek. Någon som haft som mig? Och då menar jag temperaturer runt kanske 45-50°C...

    /Subbzor
     
  2. TMH

    TMH Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2012
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Hallå. Har haft min Note sen december. Den blir lite varmare vid mycket användande och vid laddning. Men tycker det e precis som de flesta smartphones. Har hört att sgs2 är sämre än noten pga av storleken (större telefon kyls bättre). Jag brukar ha 39 grader i batteriet vid tungt användande. Ladda ner appen androsensor o kolla. E det över 45-50 vid normalt användande så ska du nog kolla upp det.

    Lycka till
     
  3. timoat

    timoat Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2010
    Inlägg:
    338
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Jag har 51C då jag kör hotspot. Det dränerar batteriet som tusan efter senaste uppdateringen.
     
  4. brodiniozo

    brodiniozo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jun 2011
    Inlägg:
    330
    Mottagna gillanden:
    34

    MINA ENHETER

    Hotspot älskar batteri! Omnomnomnom !
     
  5. Subbzor

    Subbzor Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 apr 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Telefonen verkar ha lugnat ner sig över helgen och blir inte lika varm längre, gjorde en rensning av alla applikationer och det gjorde det hela bättre. Tack för tipset av AndroSensor!

    Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2