Jag vet! Det första man gör med bladen är att hitta något sätt att speeda upp den(flasha ny ROM) och fria upp minne för appar. Men när jag satte mig ner med S2an så var den tokigt snabb redan, och det fanns hur mkt minnesplats ändå. Då frågar man ju sig varför man skulle köra CM eller något liknande.
Det jag saknar är som du påpekade, notification bar widgets som är lite mer anpassningsbara. Speciellt funktionen att man kan långtrycka på en widget för att komma till inställningarna. I TW så är det ju bara på och av som gäller.
OC verkar ju inte nödvändigt med tanke på hur rapp luren är, kanske undervoltning snarare behövs för batteriet.
Aldrig fattat vitsen med DSP manager, vad har man den till? Störde mig mest på att den låg i bakgrunden jämnt.
Missförstå mig inte nu. Jag fattar att det är kul att mecka i "onödan". Ett tag flashade jag nightly bara för att. Men jag kom från Blade campen där man meckade med luren för att det var nödvändigt också, för att få en uthärdlig telefon. Känns lite konstigt då att flasha romar och göra backups och återställa allting när allting redan funkar bra, och att man tom förlorar funktioner om man flashar custom roms. När jag hade Blade så var det tvärtom!

Click to expand...