![]() |
|
|
#316 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: jul 2011
Tack: 9
Tackad 29 ggr i 25 inlägg
|
Citat:
Skickat från min Lumia 800 med Board Express |
|
|
|
|
|
|
#317 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2010
Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Någon som vet om nuvarande WP7 mobiler som Lumia 800 kommer att få W8 och kunna använda sig av NFC (är det detta som möjliggör betalning på t.ex. krogen med mobilen?) och internetdelning? Vet inte hur viktiga dessa saker kommer att vara för mig, men om Lumia 800 kommer att kunna ta del av allt detta efter några uppdateringar finns det ingenting som håller mig tillbaka från att köpa den.
|
|
|
|
|
|
#318 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: jan 2011
Tack: 13
Tackad 115 ggr i 64 inlägg
|
Citat:
Wifi Tethering "är på G", sägs det. Det har dock varit på tapeten i månader nu och jag avböjde ett Lumia-köp just p.g.a. att man aldrig kom ut med denna uppdatering. Riktigt dåligt att man inte löst det än, tveksamt om det någonsin kommer. Senast redigerad av nox den 2012-05-06 klockan 12:05. |
|
|
|
|
|
|
#319 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#320 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2009
Operatör: Halebop Tack: 0
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Citat:
Dessutom vill jag minnas läckor som skvallrar om att flera Lumiamodeller kommer att få det i kommande uppdateringar. Vi får väl se vad nästa uppdatering för med sig för spännande. |
|
|
|
|
|
|
#321 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Jag vet inte. Allt jag hittar är artiklar från 2011. Vet inte om du skrev fel, men jag pratar om Lumia 800. Hur som, jag hoppas den får NFC-stöd, wifi tethering och WP8! Tror den skulle vara perfekt då.
|
|
|
|
|
|
#322 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: mar 2011
Operatör: Tele2 Tack: 122
Tackad 229 ggr i 166 inlägg
|
Tror både Lumia 900 och 710 eller vad den heter har tethering. Så säkerligen kommer det till 800 också vet bara inte när. Inget jag personligen väntar på över huvud taget.
Sent from my Lumia 800 using Board Express
|
|
|
#323 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Phonera Telefon: Google Nexus 4 ROM: Original Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 5
Tackad 9 ggr i 9 inlägg
|
Även jag köpte mig en Lumia 800 för en månad sedan oxh håller med Dirk. Aldrig varit mer nöjd med en telefon. Stör mig inte nämnvärt på "avsaknaden" av appar heller då det mesta trots allt finns + att de shortcuts man kan skapa som Tiles löser mycket. Det enda är att jag görna skulle vilja scrolla en gång åt vänster för att där kunna ha fler Tiles istället för att behöva ha en längre lista som bara fortsätter neråt på hemskärmen. En fantastisk telefon!
Sent from my Lumia 800 using Board Express |
|
|
|
|
|
#324 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2009
Operatör: Halebop Tack: 0
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Citat:
Finns det hårdvarustöd för NFC i Lumia 800? |
|
|
|
|
|
|
#325 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: jul 2011
Tack: 9
Tackad 29 ggr i 25 inlägg
|
Citat:
Skickat från min Lumia 800 med Board Express |
|
|
|
|
|
|
#326 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
Har läst någonstans om att den hade stöd för NFC och att det bara behövde aktiveras via en framtida uppdatering. Men jag är verkligen inte säker på om det är sant. Läste också precis i ett tidigare inlägg i tråden att 800 och andra WP7 telefoner inte kommer att få WP8. Visst, det är nog inget man ska förvänta sig att få, men det är lite synd ändå. Särskilt med tanke på hur mycket dom pushat 800 bara för att ganska snabbt glömma bort den helt. Vet inte om man borde vänta till Oktober eller så till nu och köpa Lumian och skita i WP8. |
|
|
|
|
|
|
#327 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: JB original Launcher: Nova Tablet: Samsung Galaxy Tab 8.9 Tack: 58
Tackad 122 ggr i 99 inlägg
|
Enligt mycket jag läst på engelska och amerikanska sidor så får lumia 800 wp8 men jag lovar inget ;-)
|
|
|
|
|
#328 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
Men jag hoppas verkligen att du har rätt ;-) |
|
|
|
|
|
|
#329 - (Permalink) | |
|
Professional Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: JB original Launcher: Nova Tablet: Samsung Galaxy Tab 8.9 Tack: 58
Tackad 122 ggr i 99 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
#330 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
True that. Vet dock inte vem den här Paul är och vad han har för relation till Nokia. Kanske pratar han dynga, men som jag förstått det så kräver WP8 bättre hårdvara än vad Lumia 800 har.
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|