![]() |
|
|||||||
| Visa resultat för omröstning: HTC One X eller Galaxy SIII? | |||
| Jag har en HOX och är nöjd med mitt köp |
|
125 | 80.13% |
| Jag har en HOX och vill/kommer att byta till S3 |
|
9 | 5.77% |
| Jag har ingen av dem men kommer att köpa en HOX |
|
17 | 10.90% |
| Jag har ingen av dem men kommer att köpa en SIII |
|
5 | 3.21% |
| Antal röster: 156. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#106 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 4
Tackad 5 ggr i 4 inlägg
|
Citat:
Den är Verkligen Ful. Den ser Verkligen ut som en Iphone 3GS. Menyerna ser verkligen ut som Iphone. Apple kommer stämma samsung om dom inte redan gjort det.......... |
|
|
|
|
|
|
#107 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tre Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: takju 4.2 (JOP40C) Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Google Nexus 7 Tack: 20
Tackad 21 ggr i 18 inlägg
|
Citat:
Jag tror det är mer sånt nu iom att många tog HOX för att den ingick i tres och tele2s erbjudande när många egentligen, innerst inne, hade velat vänta på samsungs nya. Jag valde en HOX pga erbjudandet. Jag kände inget behov för en ny telefon men det ingick i erbjudandet så jag tänkte, varför inte. Däremot så har jag aldrig gillat touchwiz så hade nog inte valt s3an om den fanns att välja med erbjudandet. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till Nth för det här inlägget: |
|
|
#108 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Orginal 4.0.3 Launcher: sense Tack: 8
Tackad 19 ggr i 13 inlägg
|
Jag valde hox pga erbjudandet, hade nog valt s3an pga batteriet och minnes korts platsen. sen bryr jag mig inte om hur snygg eller fin en mobil är. Jag kikar då hellre på min tjej men alla har vi olika böjelser uppenbarligen. S3an såg ganska normal ut, stor skärm som alla andra mobiler idag
|
|
|
|
|
|
#109 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2012
Operatör: Tre Telefon: HTC One X Tack: 9
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
HTC One X vs. Galaxy S III - Camera Comparison
http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1639210 Om man inte är medlem eller orkar registera sig så finns bilderna i post #6 Ingen tvekan om vilka bilder som faller mig i smak iaf! HOX ! Senast redigerad av Dunda den 2012-05-06 klockan 19:23. |
|
|
|
|
|
#110 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Stock 4.1 JellyBean Tack: 6
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Jag har en HOX och är väldigt nöjd, har sluppit problem med den och den har överträffat mina förväntningar med råge.
Var lite rädd att S3 skulle bli en riktigt grym lur så man ångrade sig när den släpptes. Men när dagen kom så känner jag inte den minsta ånger att jag valde HOX. Hade dock inte haft något emot vissa av S3:ans funktioner, tänker då främst på löstagbart batteri, batterikapaciteten. Möjligen även CPU, men är inte så mycket för benching / gaming så det spelar mindre roll, Tegra3 gör vad den ska, och den gör det bra. Den dåliga batteri tiden är inget jag har upplevt, delvis pga jag inte kollar på film speciellt ofta. Klarar mig alltid en hel arbetsdag med bluetooth streaming med webradio, lite surfande och spotify, och ändå komma hem med 50% batteri varje dag. |
|
|
|
|
|
#111 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 27
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
TS borde tagit med ett femte alternativ: "Jag har DOAt min HOX och väntar fortfarande på en ny/fungerande."
![]() ![]() Jag är avundsjuk på S3ans batteri, men jag tror att skärm och design hos HOXen kommer väga högre. Vi får se. |
|
|
|
|
|
#112 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock Tema: Eget Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Motorola Xoom Tack: 10
Tackad 42 ggr i 28 inlägg
|
Tror faktiskt att alla är så nöjda att dem valde HOX eftersom dem inte har testa S3:an. Man brukar få "Wow" känsla när man klämmer på en ny telefon, nästan alltid
HOX är självklart en riktigt grym lur men jag tror nog att S3:an är bättre :P
|
|
|
#113 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2012
Tack: 1
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
Citat:
. Längtar innerligt på att få tillbax den eller en ny (förhoppningsvis helt fungerande) telefon.
|
|
|
|
|
|
|
#114 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2011
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X ROM: Original Tema: ExQ-original Tablet: The New iPad (3rd Gen) Tack: 7
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Alla människor kommer alltid ha olika åsikter kring olika objekt - och så kommer det alltid vara. Tur är väl det; tänk om alla människor delat samma åsikter kring allt?
I ett sådant samhälle skulle jag definitivt inte vilja leva.
|
![]() |
| Taggar |
| galaxy, hox, siii |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|