![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock 4.1.2 Launcher: Nova Tablet: Nexus 7 Tack: 58
Tackad 47 ggr i 38 inlägg
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2010
Tack: 5
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
Vet inte hur de är i Skåne men i Sörmland är jag supernöjd med tre. Bytte från maxi tele2 till tretotal.
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 459 ggr i 424 inlägg
|
Enligt tidningen Mobil så är 3 bäst överallt förutom i Norrland. Så kör på 3 eller Telenor. Telia har inte heller så snabb surf ju. Men 3 och Telenor är bäst, 3 är bäst i de flesta tester!
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S |
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tack: 16
Tackad 19 ggr i 18 inlägg
|
3. Dessutom använder du din ordinarie prislista i Danmark, vilket är nära Malmö ju
![]() Är du i 3DK nätet, så kommer det kosta samma som det gör i Sverige, vilket ingen annan operatör kan slå! Sen är 3 snabbast på mobildata och har Sveriges överlägset bästa 3G-täckning. Tele2 är sämst, använd inte det. Deras "gratis sms" tid är över, och de är nu sämst (Halebop är dessutom billigare oftast) ![]() Men 3 skulle jag valt, är stolt 3kund sedan 2004 och kan inte tänka mig en annan operatör. |
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tack: 5
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
Hade tele2 i många år o varit nöjd i de stora hela , men kanske också för att jag inte kunnat jämföra med så mkt.
Fördelarna med tele2 är priset och täckningen med gsm nätet. Annars tycker jag tre är bättre på allt, störst skillnad märkte jag i datahastigheten. Med tele2 tyckte jag det gick skitsnabbt de ggr jag kom upp i 4,5 mbit/s. Oftast låg jag runt 2 mbit/s. Med tre ligger jag i snitt runt 6-7 mbit/s enligt speedtest, ibland över 9 o sällan under 4. Sen är kundtjänsten 100 ggr snabbare på ta emot dina samtal, hos tele2 är 30 min standardtid att vänta i bästa fall, hos tre har de inte tagit mer än 15 min. Om de är tre som är lika bra som alla andra eller om tele2 e kassa vet jag inte men nöjd är jag iaf! |
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tack: 16
Tackad 19 ggr i 18 inlägg
|
Fördelen med alla förutom 3 är att man har ett GSM-nät, fördelen med 3 är att man har nästan 3G-täckning överallt, dock finns det ju vissa gråzoner där det självklart inte finns, men så är det ju på alla operatörer, även i GSM-nätet.
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2011
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X ROM: Original Tema: ExQ-original Tablet: The New iPad (3rd Gen) Tack: 7
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Jag har alltid använt Tele2 Kompis och Poppis till mina tidigare telefoner med kontantkort.
Rekommenderas mycket varmt, även fast jag även skulle kunna tänka mig att rekommendera Tre som operatör.
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock 4.1.2 Launcher: Nova Tablet: Nexus 7 Tack: 58
Tackad 47 ggr i 38 inlägg
|
Ska prova Telenor. Så här långt kan jag säga att deras kundtjänst är bra.
|
|
|
|
#9 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: dec 2011
Operatör: Telenor Telefon: Sony Ericsson Arc Tack: 0
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Som andra har skrivit hade mitt val stått mellan tre och telenor, det känns som om dom levererar just nu. har telia på jobbluren och är riktigt illa. Är du mycket i Danmark så är ju tre klockrent med deras priser annars känns det som dött lopp mellan tre och telenor.
|
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Telia Telefon: Sony Ericsson X8 Tack: 6
Tackad 11 ggr i 11 inlägg
|
Telenor har passport det har inte dom andra
|
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: dec 2011
Operatör: Telenor Telefon: Sony Ericsson Arc Tack: 0
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
frågan Ts hade var ju gällande ett kontantkort med surf. då ja tycker som många andra att racet står mellan tre och telenor. men jag tycker att telenor med fri surf är lite vassare för dagen.
|
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tack: 6
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Med Tele2:s kontantkort och kampanjen - "Sommar", ringer man gratis till alla nätoperatörer från och med vecka 21 ända till slutet av augusti. Yiiiippeeee ... toppa det den som kan, ... :-) Glad sommar!
|
|
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Comviq Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Cyanogenmod 10.1 Nightly versioner Tablet: iPad 2 16 GB Wi-Fi + 3G Tack: 29
Tackad 18 ggr i 16 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: jan 2012
Telefon: HTC Desire S Tack: 37
Tackad 94 ggr i 66 inlägg
|
Citat:
![]() naivt. |
|
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 459 ggr i 424 inlägg
|
Öppningsavgift tillkommer ju enligt prisplan samt att man bara får aktivera det 2ggr under sommaren. En aktivering gäller i 30-dagar. Så det är inte helt perfekt - men ett bra erbjudande just nu!
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|