![]() |
|
|
#16 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: feb 2012
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S4 ROM: Stock Launcher: TouchWiz Nature UX 2.0 Tack: 13
Tackad 43 ggr i 33 inlägg
|
|
|
|
#17 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia Z ROM: Original Launcher: Stock Tablet: Nexus 7 Tack: 1
Tackad 11 ggr i 9 inlägg
|
Tror inte det sker förrän de hänger med i processorutvecklingen. För gemene man smäller det högre med "QUAD CORE EXYNOS PROCESSOR!" än "Dual core snapdragon". Är väl mer folk som är lite mer insatta som inser att en mobil inte är bättre bara för att den har fyra kärnor.
|
|
|
|
|
|
#18 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: feb 2012
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S4 ROM: Stock Launcher: TouchWiz Nature UX 2.0 Tack: 13
Tackad 43 ggr i 33 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
#19 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC Desire ROM: CM 7.1 Launcher: ADW ex Tablet: Samsung Galaxy Tab 8.9 Tack: 31
Tackad 31 ggr i 26 inlägg
|
Lyckas dom behålla Xperia S storleken samt lägger till microSD och ett batteri som går att byta/håller fler laddningar än ett vanligt så är den här definintivt en kandidat. Har känt på HOX/GNEX/Razr och alla har i pricip varit för stora för att jag ska kunna använda telefonen med en hand.
|
|
|
|
|
|
#20 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Halebop Telefon: Google Nexus 4 Tack: 149
Tackad 27 ggr i 25 inlägg
|
Grym, när ska det skrivas ryktesartiklar om den här?
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till Qrac för det här inlägget: |
|
|
#21 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Tre Telefon: Google Nexus 4 ROM: 4.2.1 JB Tema: Default Launcher: Default Tablet: Galaxy Tab + iPad 3G 64GB Tack: 136
Tackad 428 ggr i 287 inlägg
|
Aldrig. Det är ointressant då det inte är Samsung eller HTC.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
|
| Följande medlem säger tack till holck för det här inlägget: |
|
|
#22 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: jun 2009
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Senaste AOKP Tack: 34
Tackad 42 ggr i 22 inlägg
|
@holck; @Qrac; Personligen tycker jag att det är för vaga rykten för att skivas om på siten, därför väljer i alla fall jag att inte posta någon artikel om den. Dock håller jag, och säkert de andra skribenterna, ett öga på nyheter om enheten hela tiden. Vilket inte kan komma snart nog!
Dessutom verkar vi ha något problem med tips-funktionen just nu, så mailen om skickats de senaste dagarna (~5 dagar tillbaka) har inte kommit fram. |
|
|
|
|
|
#24 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
|
Citat:
Men jag förundras ändå över hur andra mobiler får artiklar om ännu halare rykten med konstiga photoshop-bilder. Här har vi iallafall en bild på mobilen, om den nu är äkta eller fejk kan man alltid diskutera i kommentarerna. Det är min åsikt. Japp, även om jag är mer inne på Sola/P på grund av storleken.Tack för svar angående tips-funktionen! |
|
|
|
|
|
|
#25 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2010
Tack: 4
Tackad 6 ggr i 4 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#26 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
|
Citat:
![]() Tycker den ser lite böjd ut, ungefär som Arc. |
|
|
|
|
|
|
#27 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Telia Telefon: HTC One X ROM: InsertCoin Tablet: iPad Tack: 9
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Jag hoppas otroligt mycket på Hayabusa som en värdig ersättare till min ARC S. Bara den inte blir för stor..
Skickat från min LT18i |
|
|
|
|
|
#28 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jul 2010
Tack: 0
Tackad 62 ggr i 49 inlägg
|
Annonserad
![]() Bringing the best of Sony technology and premium entertainment experiences, Xperia GX and Xperia SX also introduce three new media applications: The “WALKMAN” application integrates signature high quality audio technologies such as clear stereo, clear bass, VPT surround sound, manual equalizer and xLOUD™ with new innovative ways to play, discover and recommend music. The “Album” application brings new intuitive ways to sort and browse high quality photos and videos in blazing speed, as well as providing instant viewing, commenting and sharing of photos on Facebook and other online albums, leveraging the great camera capabilities of Xperia GX and Xperia SX. The “Movies” application streamlines the playback and viewing of movies in high quality audio and video with intelligent database search to discover more info about the movie for a rich and immersive experience. Xperia GX – capture ultra real memories in high definition Xperia GX boasts a 4.6” HD resolution screen for superior viewing. With a 13MP camera and full HD video recording, Xperia GX enables consumers to capture unforgettable moments in the highest quality, wherever they are. Building on the design success of Xperia arc, Xperia GX incorporates a matte texture and slimline body which fits perfectly into the consumer’s palm or pocket. Key features for Xperia GX 4.6” Reality Display powered by Mobile BRAVIA Engine for razor-sharp clarity. 1.5GHz dual-core processor for faster performance. 16GB internal flash storage. 13MP camera with Sony Exmor R for mobile, HD video recording, and Sony technology to take 3D panoramic images. Launching on Android 4.0, Ice Cream Sandwich. Available in white and black. |
|
|
|
| Följande 2 medlemmar säger tack till thorstenn för det här inlägget: |
|
|
#29 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S Tack: 24
Tackad 57 ggr i 47 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
Haha, ja nu finns det inte mycket som borde stoppa Swedroids skribenter från att skriva om den. Men är det två telefoner, GX & SX? :S
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|